پیام تسلیت پزشکیان و ظریف پس از حمله مسلحانه به صندوق رای

مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران و جواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان در پیام‌های جداگانه، حمله مسلحانه اشرار به صندوق رای در سیستان و بلوچستان را محکوم کردند.

کد خبر: ۱۶۷۸۰۷
۱۰:۳۳ - ۰۹ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: مسعود پزشکیان شهادت مظلومانه نیرو‌های غیور انتظامی شهرستان راسک به دست اشرار جنایت‌کار در حین صیانت از صندوق‌های رأی را تسلیت گفت.

مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

خبر شهادت مظلومانه نیرو‌های غیور انتظامی شهرستان راسک از سوی اشرار جنایت‌کار که در حین صیانت از آرای مردم مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفت، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به فرماندهی کل نیرو‌های مسلح، فرماندهی کل انتظامی، نیرو‌های فراجا و ملت غیور ایران و خانواده محترم‌شان، از درگاه خداوند رحمان برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهیدان والامقام، علو درجات مسئلت می‌کنم.

واکنش ظریف به حمله مسلحانه به صندوق رای در سیستان و بلوچستان

ظریف در واکنش به حمله مسلحانه به صندوق رای در سیستان و بلوچستان گفت: درود بر غیورمردان نیروی انتظامی که برای ایران و پاسداری از مردم‌سالاری جان خود را تقدیم کردند.

محمدجواد ظریف در واکنش به حمله مسلحانه به صندوق رای در سیستان و بلوچستان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

درود بر غیورمردان نیروی انتظامی که برای ایران و پاسداری از مردم‌سالاری جان خود را تقدیم کردند. اجازه دزدی آرای مردم دلاور سیستان و بلوچستان را ندادند و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تسلیت به فرماندهی نیرو‌های مسلح، خانواده‌ها و همکاران این شهیدان والامقام.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: