انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

رهبر انقلاب: برای اثبات صداقت جمهوری اسلامی حضور مردم لازم و واجب است

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در دقایق آغازین چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداختند و تاکید کردند: برای اثبات صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی حضور مردم لازم و واجب است.

کد خبر: ۱۶۷۷۴۲
۰۸:۳۱ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رهبر انقلاب در دقایق آغازین چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداختند و تاکید کردند: برای اثبات صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی حضور مردم لازم و واجب است.

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت فرموده و رأی خود را به صندوق انداختند.

ابراهیم رئیسی و همراهانش ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سانحه بالگرد به شهادت رسیدند و طبق اصول ۱۳۱ و ۱۳۲ قانون اساسی، معاون اول رئیس‌جمهور (محمد مخبر) با حکم رهبر انقلاب به‌عنوان سرپرست ریاست‌جمهوری و مدیر قوه مجریه منصوب و مأمور شد تا با همراهی سران قوای مقننه و قضاییه انتخابات را نهایتاً ظرف مدت ۵۰ روز برگزار کنند.

در همین راستا صبح امروز ۸ تیرماه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور ۴ نامزد انتخابات آغاز شد.

مهمترین بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح ذیل است:

- دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.

- برای اثبات صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی حضور مردم لازم و واجب است.

- روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است. به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است؛ که چند سال آینده‌ی کشور با این انتخاب مردم تعیین می‌شود.

- امیدوارم ان‌شاءاللّه خدای متعال مقدّر کند برای این کشور بهترین گزینش را و مفیدترین گزینش را؛ و سال‌های آینده ان‌شاءاللّه سال‌های خوب و مطلوبی باشد و مردم از گزینش خودشان راضی باشند.

ادامه دارد ..

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: