مناظره چهارم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

جلیلی: اولین ایراد این است که به دو سه کشور تمرکز کنید

سعید جلیلی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین ایراد این است که به دو سه کشور تمرکز کنید که با آن‌ها بیشترین اختلاف را دارید و آن‌ها برای شما فرصت تولید نمی‌کنند، بلکه تهدید تولید می‌کنند.

کد خبر: ۱۶۷۶۱۵
۲۱:۰۷ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید بدانیم در روابط با سایر کشور‌ها چه اشتراکاتی داریم و از آن‌ها چه فرصت‌هایی بدست می‌آید. اولین ایراد این است که به دو سه کشور تمرکز کنید که با آن‌ها بیشترین اختلاف را دارید و آن‌ها برای شما فرصت تولید نمی‌کنند، بلکه تهدید تولید می‌کنند.

سعید جلیلی دوشنبه شب؛ چهارم تیر ۱۴۰۳ با حضور در چهارمین مناظره انتخابات ۱۴۰۳ با موضوع «ایران در جهان امروز» در فرصت ۵ دقیقه بخش اول مناظره که به فرصت‌ها و ظرفیت‌های سیاست خارجی اختصاص داشت، اظهار کرد: در سیاست خارجی فرصت اینگونه شکل می‌گیرد که کشور‌ها بر اساس اشتراکات خود، تعامل و فرصت بدست می‌آورند؛ بویژه در زمینه اقتصادی.

وی ادامه داد: باید بدانیم در روابط با سایر کشور‌ها چه اشتراکاتی داریم و از آن‌ها چه فرصت‌هایی بدست می‌آید. اولین ایراد این است که به دو سه کشور تمرکز کنید که با آن‌ها بیشترین اختلاف را دارید و آن‌ها برای شما فرصت تولید نمی‌کنند، بلکه تهدید تولید می‌کنند. باید همه کشور‌ها را دید. کشور‌های فراوانی وجود دارد که زمینه همکاری با آن‌ها را داریم، ولی باید اولویت بندی در اقتصاد داشته باشید و بدانید هدف شما در اقتصاد چیست.

ادامه دارد ..

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: