با حضور در دانشگاه تهران مطرح شد

پورمحمدی: نقش مردم در جمهوری اسلامی تعیین‌کننده است

مصطفی پورمحمدی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نقش مردم در جمهوری اسلامی تعیین‌کننده است.

کد خبر: ۱۶۷۵۷۶
۱۱:۳۲ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: پورمحمدی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نقش مردم در جمهوری اسلامی تعیین‌کننده است. امام راحل و رهبری انقلاب هم نقش مردم و مشارکت آنان را جدی گرفتند. نقطه قوت و برگ برنده در عرصه بین‌المللی ما مشارکت و حضور مردم است.

مصطفی پورمحمدی، روز دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ در نشستی که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در سالن شهید رجب‌بیگی دانشکده فنی برگزار شد، اظهار کرد: نقش دانشگاهیان و نخبگان در هر جامعه مشخص است. ما پیشینه تمدنی و فرهنگی داریم و انقلاب ما نیز فکری و انسانی است.

وی افزود: ما از ظرفیت خوب نخبگی، پژوهشی و علمی برخورداریم، اما آیا آن‌چه آموزش دیده‌ایم را در عرصه زندگی خودمان هم آورده‌ایم یا نه؟ در این زمینه در جا‌هایی موفق بودیم و در جا‌هایی موفق نبودیم.

پورمحمدی یادآور شد: نقش مردم در جمهوری اسلامی تعیین‌کننده است. امام راحل و رهبری انقلاب هم نقش مردم و مشارکت آنان را جدی گرفتند. نقطه قوت و برگ برنده در عرصه بین‌المللی ما مشارکت و حضور مردم است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر دشمنان از تعرض به ایران پروا دارند نه‌تن‌ها به دلیل قدرت نظامی و سایر قدرت‌های ماست که بیش از همه به حضور مردم مرتبط است. تاکید رهبری انقلاب هم بر مشارکت در انتخابات همین درک را از قدرت بازدارندگی ملی نشان می‌دهد.

ادامه دارد ..

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: