انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات نامزد‌ها

انتخابات ۸ تیر؛ اعتراض پورمحمدی به سانسور در صداوسیما/ ستاد زاکانی: «مناظره‌ها تعیین کننده است»

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شش نامزدی هستند که صلاحیت آن‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شد.

کد خبر: ۱۶۷۱۶۲
۰۹:۵۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: روز یکشنبه بیستم خردادماه با اعلام شورای نگهبان، صلاحیت شش نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال جاری در ایران تایید شد و این موضوع واکنش‌های زیادی در کشور به همراه داشت.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شش نامزدی بودند که صلاحیت آنها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شد اما افراد نام‌آشنا و باسابقه‌ای چون علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، محمود احمدی‌نژاد و .. مورد تایید قرار نگرفتند.

فعالیت انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری رسما از تاریخ اعلام اسامی آنان به وسیله وزارت کشور آغاز an و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای یعنی ساعت ۸/۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۷ خاتمه خواهد یافت.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در ادامه با پوشش خبرها، حواشی و اتفاقات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری همراه باشید:

 

ساعت: ۰۹:۴۴/ پیام پورمحمدی نامزد انتخابات ۱۴۰۳ پس از اولین سانسور!

کلیپی که برای پخش از بخش‌های خبری ۲۰:۳۰ و ۲۱ امشب به صداوسیما ارسال شده بود، تقطیع شد.

ساعت: ۰۹:۵۱/ مناظره‌ها تعیین کننده است

سروری، مسئول ستاد‌های استانی علیرضا زاکانی در گفتگو با ایسنا اظهار داشت: «مناظرات می‌تواند نشان دهد که چه کسانی در توجه مردم هستند.

در این دوره زاکانی می‌گوید من هم برنامه دارم و هم تجربه حضور در شهرداری. الان توقع زاکانی این است که در دوره قبل به نفع رئیسی انصراف داده و اگر در این دوره برنامه‌های من بهتر است، دیگران باید به نفع من انصراف دهند.

اصلاح‌طلبان متوجه شده‌اند که قهر آن‌ها اصلاً ارزشی ندارد و مردم راه خودشان را می‌روند. مراسم تشییع پیکر رئیسی ارتباط تنگاتنگ حاکمیت و مردم در جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.

اگر در این انتخابات نتوانیم دستاورد‌های بزرگ را درست به مردم منتقل کنیم، ممکن است اتفاقی بیفتد که مردم شاهد ادامه این روند بسیار عزتمندانه نباشند.»

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: