حمید نوری: من در ایران هستم، منافقین کجا هستند؟

حمید نوری، شهروند ایرانی امروز (شنبه) بعد از پنج سال حبس در زندان‌های سوئد با وساطت عمان و در جریان تبادل زندانیان بین ایران و سوئد به کشور بازگشت. او در تهران خطاب به منافقین گفت: من حمید نوری و در آستانه عید قربان، عید غدیر و روز عرفه در تهران هستم. شما دل‌خوش کرده بودید، اما شما کجا هستید و من کجا هستم؟! شما می‌گفتید که خداوند هم نمی‌تواند حمید نوری را آزاد کند، ولی دیدید که خداوند من را در روز عرفه آزاد کرد.

کد خبر: ۱۶۷۱۳۹
۱۸:۲۵ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: «حمید نوری» شهروند ایرانی که پس از ۱۶۸۰ روز از زندان سوئد آزاد شد، در بدو ورود به ایران از از خانواده خود، مردم ایران و دست‌اندرکاران این امر تشکر کرد.

حمید نوری شهروند ایرانی روز شنبه بعد از پنج سال حبس در زندان‌های سوئد با وساطت عمان و در جریان تبادل زندانیان بین ایران و سوئد به کشور بازگشت و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال خانواده خود و تعدادی از مقامات وزارت خارجه و قوت قضائیه قرار گرفت.

حمید نوری در فرودگاه مهرآباد و پس از بازگشت به ایران از خانواده، مردم ایران و دست اندرکاران تشکر کرد و گفت: پرونده بسیار سخت و پیچیده و مهم و حساس و پراضطراب و پردلهره‌ای بود و زحمات فرانوانی کشیده شد و با دعا‌هایی که خانواده‌ام و مردم عزیز و دوستانم و همکاران کردند، یقین دارم که دعا‌ها موثر بوده و خدا کمک کرد.

او گفت: پیام اول من تشکر است. خدا از شما قبول کند و اگر کاری کردید، به خاطر خدا انجام دادید و خدا از شما قبول کند.

حمید نوری در ادامه گفت: یک پیام کوتاه هم برای تروریست‌ها، منافقین و در رأس آن‌ها اسرائیل کودک‌کش که به این پرونده خیلی دلخوش کرده بود.

مطلب مرتبط:

«حمید نوری» با میانجی‌گری عمان آزاد شد/ تبادل زندانی میان ایران و سوئد

او در ادامه با اشاره به آوارگی منافقین در کشور‌های دیگر از جمله گفت: من حمید نوری و در آستانه عید قربان، عید غدیر و روز عرفه در تهران هستم. شما دل‌خوش کرده بودید، اما شما کجا هستید و من کجا هستم؟! شما می‌گفتید که خداوند هم نمی‌تواند حمید نوری را آزاد کند، ولی دیدید که خداوند من را در روز عرفه آزاد کرد.

ادامه دارد ..

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: