انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات نامزد‌ها (بروز رسانی می‌شود)

انتخابات ۸ تیر؛ پزشکیان: امیدم به مردم است

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شش نامزدی هستند که صلاحیت آن‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شد.

کد خبر: ۱۶۷۱۰۷
۱۱:۲۴ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: روز یکشنبه بیستم خردادماه با اعلام شورای نگهبان، صلاحیت شش نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال جاری در ایران تایید شد و این موضوع واکنش‌های زیادی در کشور به همراه داشت.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شش نامزدی بودند که صلاحیت آنها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شد اما افراد نام‌آشنا و باسابقه‌ای چون علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، محمود احمدی‌نژاد و .. مورد تایید قرار نگرفتند.

فعالیت انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری رسما از تاریخ اعلام اسامی آنان به وسیله وزارت کشور آغاز an و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای یعنی ساعت ۸/۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۷ خاتمه خواهد یافت.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در ادامه با پوشش خبرها، حواشی و اتفاقات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری همراه باشید:

 

ساعت: ۱۱:۰۸/ پزشکیان: من بدون حزب و گروه به میدان آمده‌ام؛ امیدم به مردم است

در جریان سفر پزشکیان به شهر قم و در حاشیه دیدار با آیت‌الله یثربی، برخی از حضار و به ویژه چند نفر از طلاب، فعالیت‌های تبلیغاتی ستاد مسعود پزشکیان را نقد کرده و آن را ناکافی دانستند.

پزشکیان در پاسخ به این نقد گفت: من بدون حزب و گروه به میدان آمده‌ام و امیدم به مردم است.

پزشکیان ادامه داد: ستاد من از هر کسی که علاقه، ایده و توان کمک دارد استقبال می‌کند. شما [منتقدان]هم بیایید و گوشه‌ای از کار را بگیرید.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: