حسن اخلاقی توضیح داد

مردم به سراغ کدام نامزد می‌روند؟

حسن اخلاقی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفت: فضای انتخاباتی حاکم در بین مردم نشان می‌دهد که مردم به سراغ نامزدی خواهند رفت که هم مدیریت جهادی داشته باشد و هم برای پیمودن مسیر برنامه ارائه کند.

کد خبر: ۱۶۷۰۹۲
۰۹:۰۸ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای انتخاباتی حاکم در بین مردم نشان می‌دهد که مردم به سراغ نامزدی خواهند رفت که هم مدیریت جهادی داشته باشد و هم برای پیمودن مسیر برنامه ارائه کند.

حجت الاسلام حسن اخلاقی، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور، بیان کرد: بنده نیز مانند رسانه‌ها صبوری خواهم کرد تا در تاریخ ۸ تیرماه خود مردم تعیین کنند رئیس جمهور آن‌ها چه کسی خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم ما الحمدلله مردم فهیم و آگاهی هستند. مردم می‌دانند اگر بناست اتفاقی در کشور رقم بخورد، نیازمند استقرار حرکت‌های زیرساختی است که رئیس جمهور شهید شروع کرده است. مردم باید به سراغ نامزدی بروند که هم مدیریت جهادی داشته باشد و هم برای ادامه راه برنامه ارائه کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که سلامت فردی داشته باشد، تصریح کرد: از نگاه بنده نامزدی پیروز این رقابت است که خیلی نگاه جناحی به پست و مسئولیت ندارد.

اخلاقی گفت: کسانی که مقداری از برخی مسئولان گله‌مند هستند با قهر کردن از صندوق به جایی نخواهند رسید بلکه با حضور در پای صندوق‌های رای است که می‌توان اتفاقات خوبی را رقم زد. مردم با انتخاب فرد اصلح به رقم خوردن اتفاقات بزرگ در کشور کمک خواهند کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: