تکلیف سرمربی فصل آینده سرخ‌ها مشخص نیست

نیمکت پرسپولیس؛ «دراگان» می‌آید؟

آخرین خبرها از آینده نیمکت پرسپولیس نشان می‌دهد که دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی گزینه نخست سرخ‌ها برای همکاری است اما شایعاتی درباره عدم توافق هم وجود دارد و ۴۸ ساعت سرنوشت‌ساز در انتظار نیمکت پرسپولیس است.

کد خبر: ۱۶۷۰۴۳
۱۳:۰۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد که طی ۴۸ ساعت آینده تکلیف آینده نیمکت تیم پرسپولیس مشخص خواهد شد.

اوسمار ویرا دوران کوتاه، اما درخشانی را در نقش سرمربی تیم پرسپولیس پشت سر گذاشت و توانست همراه با سرخ‌پوشان پایتخت، عنوان قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. در این میان، هواداران سرخ‌پوش که در ابتدا مخالف همکاری با ویرا بودند و سپس از عملکرد او اعلام رضایت کردند، چشم‌انتظار تمدید قرارداد سرمربی برزیلی بودند، اما شرایط متفاوت از آنچه تصور می‌شد، پیش رفت و در حالی‌که ویرا مذاکره برای تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کرده بود، اما او حاضر به امضای قرارداد جدید نشد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که حالا از او باید به عنوان سرمربی سابق یاد کرد، بعد از پایان فصل به مدیران باشگاه اعلام کرد که بعد از سفر به برزیل و دیدار با خانواده‌اش پاسخ نهایی را درباره تمدید قرارداد ارائه می‌کند. روز گذشته بود که ویرا با انتشار پیام خداحافظی رسمی‌اش با هواداران پرسپولیس، به همکاری خود با سرخ‌پوشان پایتخت پایان داد تا چالش انتخاب سرمربی جدید برای پرسپولیس آغاز شود و مدیران باشگاه به دنبال انتخاب بهترین جانشین برای ویرا هستند.

جانشین سرمربی برزیلی، ایرانی نیست!

علی دایی در طول سالیان اخیر با وجود آنکه از مستطیل سبز و دنیای فوتبال دور بوده، همواره گزینه هدایت پرسپولیس برشمرده می‌شود و حتی فصل گذشته، رضا درویش برای جانشینی یحیی گل‌محمدی با او وارد مذاکره شد. با این وجود، دایی تمایلی به حضور در پرسپولیس نشان نداده و در مقطع کنونی، پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مدیران باشگاه، به دنبال استخدام سرمربی ایرانی نیستند و آنچه مشخص است اینکه جانشین اوسمار ویرا، گزینه داخلی نخواهد بود و سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال استخدام سرمربی خارجی هستند.

اسکوچیچ، گزینه نخست سرخ‌ها برای همکاری

دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی که در لیگ برتر سابقه حضور روی نیمکت تیم‌های ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان را دارد و روز‌های درخشانی را با ملوان و صنعت‌نفت در لیگ برتر تجربه کرده و در تیم ملی، بهترین دوران کاری‌اش را پشت سر گذاشت، اصلی‌ترین گزینه جانشینی اوسمار ویرا محسوب می‌شود و با پا در میانی یکی از ستاره‌های پرسپولیس، رایزنی‌های مثبتی با اسکوچیچ انجام شده و مدیران باشگاه پرسپولیس چشم‌انتظار توافق نهایی با سرمربی کروات هستند.

۴۸ ساعت سرنوشت‌ساز در انتظار نیمکت پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس البته هنوز در مذاکرات خود با اسکوچیچ به توافق مالی با او دست پیدا نکرده‌اند و آینده همکاری با این سرمربی کروات در هاله‌ای از ابهام است، اما گفته می‌شود که هدف اول پرسپولیسی‌ها، توافق با اسکوچیچ است. در این زمینه قرار است تا روز شنبه مذاکرات با سرمربی سابق تیم ملی ادامه پیدا کند و در صورت عدم توافق نهایی با اسکوچیچ، آن‌ها از روز شنبه به سراغ سایر گزینه‌ها خواهند رفت و در غیر این‌صورت، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده، قرارداد همکاری اسکوچیچ و پرسپولیس نهایی خواهد شد. البته که در روز‌های گذشته نام چهره‌هایی چون پتر شگرت و نبویشا یووویچ هم به میان آمده، اما گفته می‌شود که اولویت اصلی سرخ‌پوشان، توافق با اسکوچیچ است که باید دید با وجود مذاکرات اولیه مثبت، طرفین در زمینه مسائل مالی چگونه توافق می‌کنند و سرانجام چه کسی روی نیمکت پرسپولیس در نقش جانشین اوسمار خواهد نشست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: