یک نماینده مطرح کرد

نیاز به مصوبه‌های مجلس برای خنثی‌سازی تاثیر تحریم‌ها

محمدرضا محسنی ثانی، نماینده سبزوار در مجلس دوازدهم گفت: کشور نیاز به مصوبه‌های مجلس برای خنثی‌سازی تأثیر تحریم‌های ظالمانه دارد.

کد خبر: ۱۶۶۹۲۸
۱۳:۲۹ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده مردم سبزوار در مجلس مبنای توسعه سیاسی را تکیه بر ۳ اصل عزت، حکمت و مصلحت دانست و گفت: لازم است برای ایجاد گشایش در وضعیت اقتصادی کشور، روابط اقتصادی خود با کشور‌ها را توسعه دهیم.

محمدرضا محسنی ثانی در گفتگو با رسانه خانه ملت، یکی از اولویت‌های مجلس دوازدهم را رسیدگی به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم دانست و گفت: توسعه در ابعاد مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید در دستور کار نمایندگان در دوره دوازدهم مجلس باشد.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در راستای توسعه سیاسی باید با نگاهی حرکت کنیم که تا جایی که می‌توانیم بر مبنای ۳ اصل عزت، حکمت و مصحلت مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: ما توسعه روابط بین المللی خود با همه کشور‌های دنیا به جز رژیم صهیونیستی را باید با جدیت در حوزه سیاست خارجی دنبال کرده و با مصوبه‌های خود باعث خنثی شدن تأثیر تحریم‌های ظالمانه شویم تا در نهایت گشایشی در وضعیت اقتصادی کشور از طریق ایجاد تعامل مثبت با دنیا ایجاد شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: