انتخابات ریاست جمهوری و آغاز تبلیغات نامزد‌ها

انتخابات ۸ تیر؛ ایوبی رئیس ستاد پورمحمدی شد/ فاضل‌میبدی: پزشکیان پرونده فساد ندارد

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شش نامزدی هستند که صلاحیت آن‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شد.

کد خبر: ۱۶۶۹۲۵
۱۲:۵۰ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: روز یکشنبه بیستم خردادماه با اعلام شورای نگهبان، صلاحیت شش نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال جاری در ایران تایید شد و این موضوع واکنش‌های زیادی در کشور به همراه داشت.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شش نامزدی بودند که صلاحیت آنها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شد اما افراد نام‌آشنا و باسابقه‌ای چون علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، محمود احمدی‌نژاد و .. مورد تایید قرار نگرفتند.

در ادامه با پوشش خبرها، حواشی و اتفاقات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری همراه باشید:

 

ساعت: ۱۲:۴۳/ ایوبی رئیس ستاد انتخاباتی پورمحمدی شد

به نقل از تسنیم، مصطفی پورمحمدی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری طی حکمی حجت‌الله ایوبی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

ایوبی پیش از این سابقه ریاست سازمان سینمایی در دولت دوازده را در کارنامه سیاسی خود دارد.

ساعت: ۱۲:۴۹/ فاضل‌میبدی: پزشکیان نه پرونده فساد دارد نه مشکلاتی که آقایان دیگر دارند

حجت السلام فاضل میبدی به اصلاحات نیوز گفت: «الان مسعود پزشکیان تایید صلاحیت شده و کاندیدای مورد نظر بسیاری از اصلاح طلبان هم است. ایشان به لحاظ فکری و اعتقادی یک شخصیت بسیار برجسته‌ای دارد و بسیار فرد شایسته‌ای است. چنانچه رای بیاورد، می‌تواند برای مشکلات و بحران‌هایی که در آن قرار داریم، قدم‌های مثبتی بردارد.

در مقایسه با کسانی که امروز هستند، پزشکیان هم توان اجرایی بالایی دارد و هم برخی از مشکلاتی که آقایان دیگر دارند را ندارد. نه پرونده مالی و نه فسادی دارد که دیگران بخواهند برعلیه‌اش صحبت کنند. انسان بسیار پاکی است و سال‌ها در دولت و دستگاه‌های اجرایی حضور داشته و به نظرم در مقایسه با دیگر کاندیدا‌ها توانایی بیشتری دارد.

قهر با صندوق رای می‌تواند منجر به برنده شدن افرادی شود که هیچ اهمیتی برای منافع ملی قائل نیستند و حامیان تحریم هستند.»

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: