پیمان جبلی مطرح کرد

ظرفیت‌های رسانه ملی در اختیار نامزدهاست

پیمان جبلی، رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی گفت: ظرفیت‌های رسانه ملی در اختیار نامزدهاست و امید داریم برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند انقلاب ورق بخورد و ما در آن سهیم باشیم.

کد خبر: ۱۶۶۸۸۸
۲۰:۰۳ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس رسانه ملی ضمن اعلام اینکه زیرساخت‌های لازم برای اجرای برنامه‌ها ازجمله مناظره‌ها نهایی و آماده بهره‌برداری است، یکی از انتظارات به‌حق مردم را ارائه دیدگاه نامزد‌ها در فضای سالم رقابتی دانست و تأکید کرد که هرگونه تخطی از اخلاق انتخاباتی می‌تواند شیرینی حضور و شور انتخاباتی را به تلخی بدل کند.

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی در آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزد‌های ریاست‌جمهوری که شب گذشته برگزار شد بااشاره به حماسه حضور مردم در بدرقه باشکوه رئیس‌جمهور شهید و یاران ایشان که از قاب تلویزیون به تصویر کشیده شد و طلیعه‌ای بر حماسه جمهور در انتخابات پیش رو شد گفت: پوشش نقاط عطف تاریخی ازجمله عملیات طوفان الأقصی و عملیات وعده صادق و رویداد‌های مهمی، چون انتخابات مجلس شورای اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی افزود: پوشش رویداد‌های فوق همه براساس راهبرد‌های تحولی رسانه ملی انجام شده که مبتنی بر دو سرفصل اساسی هویت‌محوری و عدالت‌گستری است. ازجمله مصادیق هویت درخشان ملت ما، جمهور و مردم سالاری دینی جمهور است که رقم‌زننده نظام مردم‌سالاری دینی است. این هویت در کنار ویژگی مردم‌سالاری دینی در انتخابات آتی به‌خوبی نمایان خواهد شد.

جبلی یکی از انتظارات به‌حق مردم را ارائه دیدگاه نامزد‌ها در فضای سالم رقابتی دانست و تأکید کرد که هرگونه تخطی از اخلاق انتخاباتی می‌تواند شیرینی حضور و شور انتخاباتی را به تلخی بدل کند.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای اجرای برنامه‌ها ازجمله مناظره‌ها نهایی و آماده بهره‌برداری است. ازجمله برنامه‌ها می‌توان به پنج مناظره، سه میزگرد، چهار مستند رادیویی و تلویزیونی، گفتگو‌های زو ۶ به دوربین با مردم، گفتگو‌های روبه دوربین با مردم استان‌های مختلف، برنامه صف اول، گفت‌وگوی ویژه خبری و برنامه بدون تعارف اشاره کرد. یک کانال ۲۴ ساعته در تلوبیون نیز برای نامزد‌ها اختصاص یافته است.

رئیس رسانه ملی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: از نامزد‌ها و ستاد‌های آن‌ها که ما را در برگزاری انتخابات سالم با اخلاق نیکو یاری می‌رسانند نیز تشکر می‌کنیم. ظرفیت‌های رسانه ملی در اختیار نامزدهاست و امید داریم برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند انقلاب ورق بخورد و ما در آن سهیم باشیم.

در ادامه سیدمحمدتقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات کشور نیز از زحمات و تلاش ارزشمند سازمان صداوسیما در انتخابات مجلس شورای اسلامی و اکنون انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد و ضمن مروری بر قوانین مرتبط با انتخابات پیش رو و روند نظارت بر آن گفت: نامزد‌ها از چهره‌های شناخته شده و همراه نظام اند. امید است همراه همدیگر ودر کنار همدیگر مسیر را به گونه‌ای رقم بزنیم که حداکثر مشارکت در فضایی سالم را شاهد باشیم و همه کمک کنیم تا انتخابات به نحو شایسته برگزار شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: