«لاک‌پشت و خرگوش» روی صحنه می‌رود

نمایش «لاک‌پشت و خرگوش» خرداد و تیر ۱۴۰۳ در سالن آینه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری ویژه کودکان و خردسالان اجرا می‌شود.

کد خبر: ۱۶۶۸۷۱
۱۶:۱۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نمایش «لاک‌پشت و خرگوش» در سالن آینه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری ویژه کودکان و خردسالان اجرا می‌شود.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «لاک‌پشت و خرگوش» خرداد و تیر ۱۴۰۳ در سالن آینه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری ویژه کودکان و خردسالان اجرا می‌شود.

این نمایش به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان براساس داستانی از قصه‌های کهن (داستان لاک‌پشت و خرگوش) تولید شده است.

منوچهر اکبرلو نویسندگی و سعید صادقی کارگردانی این نمایش را برعهده داشتند. همچنین دیگر عوامل نمایش «لاک‌پشت و خرگوش» عبارتند از: بازیگر، عروسک‌گردان و طراح صحنه: مریم اکبری، تنظیم و انتخاب موسیقی: فرید نوایی، ساخت دکور: علیرضا حسین‌پور، دستیار کارگردان: پارمیدا عزیزی‌نژاد، منشی صحنه: پارمیس عزیزی‌نژاد و روابط عمومی: مینا بهرامی‌تبار.

نمایش «لاک‌پشت و خرگوش» برگرفته از داستان نمادین لاک‌پشت و خرگوش است که به عنوان نماد آهسته و پیوسته رفتن در جامعه مورد توجه است. اما در این نمایش درکنار استفاده از این نماد‌ها مراحل دیگری هم وجود دارد که در پایان مشارکت و همکاری دسته‌جمعی به کودکان آموزش داده می‌شود.

در این نمایش تلاش می‌شود با استفاده از دکور ساده، خلاق و عروسک‌های مرسوم در هر خانه‌ای، نمایشی به اجرا در بیاوریم که هر کودکی در منزل خود بتواند، بازی را تجربه و به‌اصطلاح خود خاله‌بازی را به راحتی انجام دهد.

نمایش «لاک‌پشت و خرگوش» خرداد و تیر ۱۴۰۳ روز‌های یک‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در سالن آینه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در بوستان لاله اجرا می‌شود.

علاقمندان به دیدن نمایش «لاک‌پشت و خرگوش» می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود این نمایش که پیش‌تر نیز در مرکز تئاتر کانون نیز اجرا شده بود در سال ۱۳۹۶ در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان حضور داشت و موفق به کسب جایزه بازیگری نقش اول زن در بخش خردسال شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: