افتتاح پاتوق مربیان تربیتی در فرهنگسرای خاتم (ص)

رییس فرهنگسرای خاتم (ص) از آیین گشایش "پاتوق مربی" با حضور مربیان تربیتی منطقه ۱۸ خبر داد.

کد خبر: ۱۶۶۸۶۵
۱۵:۵۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

 

دیدارنیوز: رییس فرهنگسرای خاتم (ص) از آیین گشایش "پاتوق مربی" با حضور مربیان تربیتی منطقه ۱۸ خبر داد.

رضا کریمی افزود: با هدف هم افزایی تجارب و ظرفیت‌های مربیان تربیتی به ویژه در مساجد منطقه و اجرای برنامه‌های تربیتی مفید و هدفمند برای مخاطبان، اولین نشست هم‌اندیشی و اردوی خانوادگی مربیان تربیتی منطقه ۱۸ باعنوان "پاتوق مربی" به همت فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می‌شود.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ گفت: در قالب این برنامه هم چنین هیئت اندیشه ورز مربیان تربیتی منطقه ۱۸ با نام "پاتوق مربی" افتتاح خواهد شد.

کریمی با اشاره به برگزاری اولین اردوی آموزشی و تفریحی در این زمینه اظهار داشت: در این اردو که در محل فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود مربیان تربیتی منطقه به همراه اعضای خانواده حضور خواهند داشت و ضمن شرکت در برنامه‌های آموزشی، هم‌چنین ساعاتی مفرح را در کنار خانواده همراه با پذیرایی و شام و برنامه‌های تفریحی سپری خواهند کرد.

وی افزود: انتقال تجربه در قالب گفتگو، دیدار با اساتید اخلاق، نشست با کارشناسان خبره تربیتی، تشکیل کارگاه‌های آموزشی، تشکیل حلقه‌های مشاوره با هدف رصد چالش‌های مجموعه‌های تربیتی، انسجام و پویایی و به روزسانی شیوه‌های تربیتی، از جمله اهداف این طرح است و نشست‌های آن به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

این برنامه چهارشنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ تا ۲۲ به نشانی در فرهنگسرای ولاء واقع در شهر ری، میدان نماز برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۵ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: