مربی والیبال مشهدی:

تعصب‌ خاصی روی خراسان دارم، اما از قابلیت‌هایم استفاده نمی‌شود

مربی والیبال مشهدی گفت: من روی شهر و دیارم تعصب خاصی دارم، اما متاسفانه به پتانسیل مربیان بومی توجه نمی‌شود.

کد خبر: ۱۶۶۸۶۱
۱۵:۲۸ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳



دیدارنیوز ـ خراسان رضوی: رضا مومنی مقدم در گفتگو با ایسنا، در نخستین دوره اعطای نشان کاوه اظهار کرد: من در سال گذشته سرمربی تیم‌ملی والیبال جوانان بودم که با این تیم توانستیم بدون باخت، قهرمان جهان شویم و این بهترین نتیجه ممکن برای تاریخ والیبال کشور بود. تیم نیان‌الکترونیک مشهد بعد از یک‌سال خوبی که داشت متاسفانه در سال ١۴٠٢ عملکرد خوبی نداشت و نزدیک سقوط به تیم دسته یک بود و به نظرم این جزو اتفاقات مهم ورزش استان در سال گذشته بود.

وی افزود: می‌توانم به جرات بگویم که من تنها مربی ملی استان خراسان‌رضوی هستم و همراه تیم‌های ملی به عنوان مربی، ٩ مدال آسیای جهانی دارم، اما متاسفانه هیچ سالی این اتفاق نمی‌افتد که به مراسمی دعوت شوم و یا به عنوان کاندیدایی انتخاب شوم و این اولین بار است که می‌بینم مراسمی از سوی خراسان‌رضوی در حال برگزاری است و بسیار خوشحالم که امسال نشان‌کاوه برگزار می‌شود.

مومنی‌مقدم خاطرنشان کرد: من با اینکه در تهران زندگی می‌کنم، اما با توجه به خراسانی بودنم، تعصب خاصی روی این استان دارم و یکی از نقاط ضعف ورزش استان خراسان این است که از نیرو‌های خراسانی خارج از استان کمک نمی‌گیرد و این در صورتی است که کسی مانند من با این تجربه سرمایه محسوب می‌شود و می‌توانند خیلی از تجربیاتم استفاده کنند.

مربی تیم‌ملی والیبال تصریح کرد: جایگاه ورزش خراسان در کشور خیلی بد نیست، اما در ورزش‌های گروهی جایگاه کمرنگی دارد و مسئولین باید با توجه به پتانسیل‌های عالی نیرویی و مالی فکری به حال ورزش استان بکنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: