بارش باران در جاده‌ها؛ تردد در آزادراه تهران – شمال و محور چالوس ممنوع شد

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده‌های ۳ استان کشور خبر داد و اعلام کرد که تردد در آزادراه تهران – شمال و محور چالوس ممنوع شده است.

کد خبر: ۱۶۶۸۵۰
۱۰:۱۰ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر شاهد بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان هستیم. در این شرایط لازم است که رانندگان فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در آزادراه تهران - کرج و کرج – قزوین محدوده بوستان جنگلی چیتگر، مهرویلا و کمالشهر ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیز پرحجم گزارش شده است. در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا دهشاد و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین است.

تردد در آزادراه تهران – شمال و محور چالوس ممنوع شد

وی با اشاره به محدودیت در محور‌های شمالی افزود: تردد در آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ تا ۱۹ ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: