بازی‌های دوستانه ملی فوتبال در آستانه شروع یورو ۲۰۲۴

قدرت‌نمایی لاروخا و ناکامی یاران رونالدو

تیم ملی فوتبال اسپانیا در آستانه شروع بازی‌های یورو ۲۰۲۴، در دیداری پرگل و با درخشش پدری ستاره جوان بارسلونا به راحتی از سد ایرلند شمالی گذشت و پرتغال در شبی که رونالدو را روی نیمکت داشت، در خانه مغلوب کرواسی شد.

کد خبر: ۱۶۶۷۸۳
۰۹:۱۷ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: تیم ملی فوتبال اسپانیا با ۵ گل از سد ایرلند شمالی گذشت.

تیم ملی اسپانیا در مسابقه‌ای دوستانه با نتیجه ۵ بر یک مقابل ایرلند شمالی به پیروزی رسید. این دوازدهمین پیروزی تاریخ اسپانیا در ۱۹ مسابقه رودررو با ایرلند شمالی به شمار می‌آمد.

بازی با یک اتفاق شوکه‌کننده در ورزشگاه مایورکا آغاز شد و یک ارسال بلند به داخل محوطه جریمه اسپانیا باعث شد دنیل بالار در همان دقیقه دوم مسابقه ایرلند شمالی را پیش بیندازد. برتری میهمان تنها ۱۰ دقیقه دوام آورد و پدری روی پاس ناچو فرناندس کار را به تساوی کشید؛ پیش از آنکه ضربه سر آلوارو موراتا جای برنده و بازنده را عوض کند.

گریز نیکو ویلیامز از تله آفساید زمینه‌ساز یک موقعیت جدی دیگر شد و پدری روی پاس به عقب او در دقیقه ۲۹ اختلاف را دوبرابر کرد. شلیک فابیان رویس روی ارسال دیدنی لامینه یامال به پشت مدافعان حریف، حساب کار را پیش از پایان نیمه اول ۴ بر یک کرد.

بازی یک‌طرفه و مقتدرانه ماتادور‌ها ادامه داشت و دومین پاس گل یامال در دقیقه ۶۰ باعث شد میکل اویارسابال حساب کار را ۵ بر یک کند. سماجت و فرصت‌طلبی بازیکن جوان بارسلونا، شب درخشان او و پدری را با اثرگذاری روی ۴ گل به پایان رساند. یامال تنها ۷ بازی ملی در کارنامه دارد، اما روی ۵ گل اسپانیا اثر مستقیم گذاشته است.

پرتغال در خانه با نتیجه ۲ بر یک مقابل کرواسی تن به شکست داد. کاپیتان لوکا مودریچ در همان ابتدای مسابقه از روی نقطه پنالتی شطرنجی‌پوشان را پیش انداخت، اما پرتغال به محض آغاز نیمه دوم توسط دیگو ژوتا به گل تساوی دست یافت.

این پایان کار نبود و کرواسی در دقیقه ۵۶ به گل پیروزی دست یافت. ضربه خطرناک ماریو پاشالیچ به تیر دروازه پرتغال برخورد کرد و آنته بودیمیر با بهره‌گیری از توپ برگشتی، گل دوم را به ثمر رساند.

بلژیک در خانه با ۳ گل لوکزامبورگ را شکست داد. روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت و در دقیقه ۵۷ با شلیک پای چپ اختلاف را دوبرابر کرد. مهاجم سابق منچستر یونایتد به رکورد ۸۵ گل ملی در ۱۱۵ مسابقه با پیراهن بلژیک رسید.

نتیجه ۲ بر صفر تا فاصله ۱۰ دقیقه مانده به پایان مسابقه پابرجا بود، اما لئاندرو تروسار روی پاس ووت فائس اختلاف را به عدد ۳ رساند.

بازی‌های دوستانه تیم‌های ملی در اروپا تا سه‌شنبه این هفته ادامه دارد و یورو ۲۰۲۴ از شب جمعه با تقابل آلمان و اسکاتلند آغاز می‌شود.

برتری برزیل مقابل مکزیک و شکست عجیب آمریکا

به گزارش دیدارنیوز، تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری دوستانه با برتری خفیف سه بر دو مکزیک را از پیش‌رو برداشت. آندریاس پریه را، گابریل مارتینلی و اندریک برای برزیل گلزنی کردند که گل سوم سلسائو در دقیقه ۹۰+۶ به ثمر رسید.

در بازی دوستانه دیگر، آمریکا پنج بر یک مغلوب کلمبیا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: