تزریق فیلر چانه برای صورت گرد و کشیده

تزریق فیلر چانه برای صورت گرد، یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی است که خانم ها پس از عمل بینی و حتی در حالت عادی انجام می دهند.

کد خبر: ۱۶۶۷۴۹
۱۴:۰۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: تزریق فیلر چانه برای صورت گرد، یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی است که خانم ها پس از عمل بینی و حتی در حالت عادی انجام می دهند. در حالت کلی، داشتن چانه ای نامتقارن و کوچک در افرادی با صورت پهن، جلوه زیبایی ندارد و تمام جذابیت های آن ها را میگیرد. حال ممکن است بپرسید که برای حل این مشکل چه باید کرد؟ تنها راه تزریق فیلر چانه برای صورت گرد و کشیده است. اما به نظر شما تزریق فیلر به این ناحیه چه تاثیری دارد و چقدر ماندگار است؟ اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید تزریق فیلر چانه برای صورت گرد و کشیده انجام دهید، حتما به این مقاله توجه کنید. با ما همراه شوید.

تاثیر تزریق فیلر چانه بر روی صورت گرد

تزریق فیلر چانه برای صورت گرد، تاثیرات مثبتی برای این فرم از چهره دارد که در زیر به بررسی احتمالی آن ها می پردازیم:

۱• تعادل و برقراری سازگاری ظاهری

به طور کلی، تزریق فیلر چانه برای صورت گرد می‌ تواند باعث برقراری تعادل و از همه مهم تر سازگاری ظاهری چهره شود. با تغییر یافتن شکل ظاهری چانه و زیاد شدن حجم آن، نسبت‌ صورت بهینه‌ تر خواهد شد و صورت کمتر گرد و پُر به نظر می رسد.

۲• تعدیل شکل صورت

در صورتی که چهره شما گرد یا بی‌ تعادل می باشد، تزریق کردن ژل چانه به تعدیل شکل آن کمک زیادی می کند. با زیاد شدن حجم چانه، بخش های دیگر صورت هم به تعادل میرسند و شکل صورت بهتر به نظر می رسد.

۳• بهبود یافتن تعریق

تزریق فیلر چانه برای صورت گرد، ممکن است باعث بهبود تعریق درون این ناحیه شود. این مسئله به تغییراتی درون عملکرد غده‌ تعریقی موجود در ناحیه چانه می انجامد و نتیجه آن انجام تعریق بیشتر در صورت خواهد بود.

نکته: مهم است به این نکته توجه کنید که هر فردی شرایط صورت مختلفی دارد؛ در نتیجه تاثیر تزریق فیلر چانه برای صورت گرد، نیز در آن ها متفاوت خواهد بود. با توجه به این موضوع حتما پیش از تزریق فیلر چانه با یک متخصص مشورت کنید تا نیاز ها و شرایط شما را بررسی نماید. با این کار می توانید تصمیم بهتری بگیرید.

تاثیر تزریق فیلر چانه بر روی صورت کشیده

این امکان وجود دارد اشخاصی که صورت‌ لاغر ندارند، نتایج چندانی از تزریق فیلر چانه نگیرند؛ چون که چهره آن‌ ها طبیعتا حجیم می باشد و تزریق پرکننده پوستی تاثیر چندانی بر روی ظاهر آن‌ ها ندارد. تاثیر تزریق فیلر چانه بر روی صورت کشیده به شرح زیر می باشد.
۱• افزایش یافتن حجم، مهم تاثیر تزریق پرکننده پوستی به ناحیه چانه است. تزریق فیلر چانه منجر به زیاد شدن حجم و همچنین پر‌ شدن چهره بیمار می‌ شود.
۲• تغییر یافتن شکل زاویه صورت و همچین تبدیل آن به حالت مطلوب یکی دیگر از تاثیرات تزریق ژل به این ناحیه است.
۳. تزریق فیلر چانه به صورت های کشیده باعث کاهش یافتن خطوط و چین و چروک‌ های این ناحیه می شود. از طرفی کمک می کند تا فرد ظاهر جوان‌ تری داشته باشد.
۴. این روش باعث بهبود یافتن افتادگی‌ های صورت و رسیدن به صورتی جوان‌ تر می شود.

تاثیر تزریق فیلر چانه برای صورت گرد چقدر ماندگاری دارد؟

به طور کلی، عوامل مختلفی بر روی ماندگاری تزریق فیلر چانه برای صورت گرد، اثر دارد. به عنوان مثال هر چقدر که متابولیسم بدن تندتر باشد، فیلر چانه ماندگاری و دوام کمتری دارد. برای افزایش دادن ماندگاری نتایج تزریق ژل به چانه، معمولاً باید از فیلر های غلیظ‌ تر استفاده کرد. ولی این قاعده در همه موارد صادق نیست و تصمیم نهایی در بر عهده متخصص می باشد. با توجه به آزمایشات و اظهارات انجمن جراحان آمریکایی، پرکننده های پوستی هیالورونیک اسید یک گزینه موقتی برای تزریق فیلر چانه به صورت های لاغر هستند. به همین خاطر، برای اشخاصی که تجربه اول از تزریق فیلر را دارند، بهتر است از این ژل استفاده کنند. ماندگاری فیلر هیالورونیک اسید معمولاً میان ۶ الی ۱۸ ماه است.

آیا تزریق فیلر چانه برای صورت گرد خطرناک است؟

به این سوال باید جواب منفی بدهیم البته در صورتی که توسط پزشک متخصص و در یک مطب یا کلینیک زیبایی معتبر انجام بگیرد. به طور کلی تزریق فیلر چانه برای صورت گرد اگر در محیط های کثیف و بدون وسایل استریل انجام بگیرد، بسیار خطرناک خواهد بود. علاوه بر این، باید حتما برای این عمل از مارک های معتبر استفاده کرد تا بتوان از بروز عوارض احتمالی آن جلوگیری کرد.

نکاتی که لازم است پیش از تزریق کردن فیلر چانه بدانید.

درست است که انجام موفقیت آمیز تزریق فیلر چانه به صورت های گرد و کشیده، به مهارت و همچنین تخصص پزشک بستگی دارد. ولی با این حال، مراجعه کننده، باید یکسری نکات را پیش از تزریق کردن فیلر چانه مورد توجه خود قرار بدهد، تا به نتیجه دلخواه خودش برسد. اشخاصی که عادت به مصرف کردن دخانیات و الکل دارند، باید برای مدت زمانی از مصرفش پرهیز کنند. همچنین در اگر به دارویی حساسیت دارید یا به بیماری های خاصی دچار هستید باید در جلسات مشاوره، این نکته را با پزشکان در میان بگذارید. حتی اگر آستانه درد پایینی دارید، چند ساعت پیش از تزریق فیلر چانه، با صلاحدید پزشک مسکن مصرف کنید. یک روز پیش از انجام تزریق فیلر چانه حتما حمام کرده و سعی نمایید آرایش نداشته باشید.

قیمت تزریق فیلر چانه به صورت گرد و کشیده

به طور کلی، هزینه تزریق ژل چانه در مقایسه با سایر روش های زیبایی دیگر کمتر و انتخاب آن نیز مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین قیمت آن ها هم به دو فاکتور یعنی نوع برند ژل و پزشک مربوطه وابسته است. واضح است که هر چه برند تولید کننده ژل معتبر باشد و متخصص هم تجربه بیشتری برای این کار داشته باشد، هزینه تزریق آن بالاتر خواهد بود.

از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم. اگر قصد دارید تزریق فیلر چانه انجام دهید، حتما با یک متخصص باتجربه حرفه ای در این زمینه صحبت کنید و پس از آن این عمل را انجام دهید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: