امروز، روز جهانی محیط زیست است

بهادری‌جهرمی: هیات وزیران ۳ مصوبه محیط زیستی داشت

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: هیات وزیران ۳ مصوبه محیط زیستی داشت که اولا به سازمان محیط زیست مجوز مذاکرت برای امضای موافقت نامه محیط زیستی با دولت‌های عضو همکاری شانگ‌های را صادر کرد که اقدامات مقدماتی آن صورت گیرد.

کد خبر: ۱۶۶۵۹۱
۱۳:۰۴ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سخنگوی دولت مصوبات امروز (چهارشنبه) هیات وزیران که به مسائل محیط زیستی اختصاص داشته است را تشریح کرد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پایان جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات جلسه امروز هیات وزیران گفت: با توجه به اینکه امروز روز جهانی محیط زیست است گزارش اجمالی از اهم اقدامات متعددی که دولت سیزدهم در ایام کمتر از سه سال حیات حدود هزار روزه خود در بخش محیط زیست انجام داده است، ارائه شد.

مطلب مرتبط:

موضوع خشک‌شدن درختان چیتگر چیست؟/ دادستان تهران وارد شد

دلیل قطع درختان منطقه یک تهران چیست؟

آمار قطع ۱۶ هزار درخت را تایید می‌کنم/ درختان پارک چیتگر قطع می‌شوند؟

قطع درختان سرخه‌حصار؛ شهرداری واکنش نشان داد

جهانگیری: حال ایران خوب نیست

وی با بیان اینکه این گزارش از جمله در حوزه جمع‌آوری گاز‌های مشعل، توجه به اصول محیط زیستی در توسعه‌های صنعتی و اقدامات متعدد دیگری که در این خصوص صورت گرفته است که همه آن‌ها با تاکید رئیس جمهور شهید بود، صورت گرفت، گفت: هیأت وزیران سه مصوبه محیط زیستی داشت که اولاً به سازمان محیط زیست مجوز مذاکرت برای امضای موافقت نامه محیط زیستی با دولت‌های عضو همکاری شانگ‌های را صادر کرد که اقدامات مقدماتی آن صورت گیرد.

سخنگوی دولت گفت: همچنین مصوبه دوم محیط زیستی دولت در خصوص کاهش ضایعات پلاستیکی در قالب الحاق کمیسیون بین‌المللی مورد پذیرش دولت بود که تقدیم مجلس خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: