روسیه: اتهام‌زنی بلینکن فرافکنی است

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه درباره اظهارات بلینکن، وزیرخارجه آمریکا گفت: این صحبت‌ها علیه ما فرافکنی هستند. برای همه واضح است که کشور‌های غربی با استفاده از ترکیبی از تاکتیک‌های اقتصادی در حال جنگ ترکیبی علیه روسیه هستند.

کد خبر: ۱۶۶۴۹۰
۱۴:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، گفته‌های بلینکن مبنی بر اینکه روسیه در حال انجام حملات هیبریدی علیه مرز‌های کشور‌های ناتو است، تلاشی از سوی آمریکا برای پیش بردن اقداماتش علیه مسکو است.

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تاس در توضیح سخنان آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: «این صحبت‌ها علیه ما فرافکنی هستند. برای همه واضح است که کشور‌های غربی با استفاده از ترکیبی از تاکتیک‌های اقتصادی در حال جنگ ترکیبی علیه روسیه هستند.»

به گفته گروشکو، غرب همچنین «فشار نظامی از جمله از طریق تشدید وضعیت نظامی در اوکراین» اعمال می‌کند.

وی ادامه داد: «من در مورد تحویل بیشتر سلاح‌های دوربرد و کشنده و رفع محدودیت‌های استفاده از آن‌ها صحبت می‌کنم. از نظر ایدئولوژیک، آن‌ها با طرح ادعا‌های خاص درباره ما، روسیه را شیطانی جلوه می‌دهند.»

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «اظهارات سیاستمداران بلندپایه و به ظاهر عاقل که در صورت پیروزی روسیه در اوکراین، کشور‌های حوزه بالتیک و لهستان قربانیان بعدی روسیه خواهند شد، مضحکترین ادعا علیه مسکو است.»

گروشکو در پایان افزود: «بنابراین، اینجا چیز جدیدی وجود ندارد. آن‌ها همان گفته‌های قدیمی بی پایه و اساس را منتشر می‌کنند تا مردم را در کشور‌های خود فریب دهند.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: