مردم ایران همواره در پی آزادی، استقلال، عدالت و پیشرفت بوده‌اند

جهانگیری: حال ایران خوب نیست

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه حال ایران امروز خوب نیست، گفت: همه دستاورد‌های متنوعی که کسب کرده‌ایم نتوانسته است احساس بالندگی، رشد و توسعه، را ایجاد کند.

کد خبر: ۱۶۶۴۸۶
۱۳:۰۹ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: مردم ایران در پی آزادی، استقلال و پیشرفت بودند و برای این امر تلاش شده تا محقق شود، ولی هنوز مردم در وضعیت سختی قرار دارند.

اسحاق جهانگیری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ایران همواره در پی آزادی، استقلال، عدالت و پیشرفت بوده‌اند و در تمام این سال‌ها تلاش شده است تا این اهداف محقق شود. علیرغم همه این تلاش‌ها و دستاوردهایِ حاصله، امروز، نتیجه رضایت بخش نیست، و روشن است که کشور در شرایط پیچیده، و مردم در وضعیت سختی قرار دارند.

وی با بیان اینکه حال ایران امروز خوب نیست، گفت: همه دستاورد‌های متنوعی که کسب کرده ایم نتوانسته است احساس بالندگی، رشد و توسعه، را ایجاد کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران امروز می‌تواند این تنگنا‌ها و چالش‌ها و حتی بحران‌ها را پشت سر بگذارد و چشم انداز راهگشا و امید بخشی را پیش روی خود ببیند.

وی تاکید کرد: مدل حل مسائل بنیادین و ابرچالش‌ها باید بر اجماع سازی در میان همه ارکان نظام و تامین مشارکت فعال آنان بر وجود مساله و راه‌حل آن‌ها و به کارگیری تیم مدیریتی کاردان، مبتنی باشد.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: