انتخابات هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در ایران

ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری؛ حضور قطعی ۹ نفر در دو روز +ویدیو

سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از روز شنبه ۱۲ خرداد آغاز شده و ثبت‌نام ۹ کاندیدا در انتخابات قطعی شده است.

کد خبر: ۱۶۶۳۵۸
۰۸:۲۷ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح شنبه - ۱۲ خرداد - در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

‌به نقل از ایسنا، سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی از ۸ صبح شنبه - ۱۲ خرداد - آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت که در دو روز گذشته ثبت‌نام ۹ کاندیدا در انتخابات قطعی شده است.

محمدرضا صباغیان و قدرتعلی حشمتیان از جریان مستقل، مصطفی کواکبیان و عبدالناصر همتی از جناح اصلاح‌طلب، عباس مقتدایی، سعید جلیلی، محمد خوش‌چهره، محمود احمدی‌بیغش از جبهه اصولگرا و علی لاریجانی با سابقه اصولگرایی در گذشته و تمایل به اعتدالگرایی در سال‌های اخیر، اسامی این ۹ کاندیدا را تشکیل می‌دهند.

ستاد انتخابات کشور از کاندیدا‌ها خواسته است اگر حائز شرایط قانونی هستند، در این مدت برای ثبت‌نام به وزارت کشور مراجعه کنند.

پس از اتمام این فرصت پنج‌روزه، شورای نگهبان از ۱۵ خرداد به مدت هفت روز صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند تا در نهایت اسامی کاندیدا‌های تأیید صلاحیت شده در ۲۲ خرداد به وزارت کشور اعلام شود.

در ادامه با پوشش ثبت نام در این انتخابات و خبرها و حواشی مربوط به آن همراه باشید

 

ساعت: ۰۸:۱۲/ ثبت نام ۹ نفر در دو روز گذشته

در دو روز گذشته ۹ نفر برای نامزدی ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرده‌اند که با امروز ۳ روز دیگر برای نام‌نویسی باقی مانده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: