آن‌ها در حال ضبط یک تلاوت قرآن کریم در مسجد نبی بودند

توضیحات جبلی درمورد اخراج خبرنگاران صداوسیما از عربستان

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما درمورد ماجرای اخراج خبرنگاران صداوسیما از عربستان گفت: آن‌ها در حال ضبط یک تلاوت قرآن کریم در مسجد نبی بودند ما هم از علت بازداشت این عزیزان و بازگرداندن آن‌ها به کشور بی اطلاع هستیم.

کد خبر: ۱۶۶۲۵۹
۱۲:۲۴ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس سازمان صدا و سیما در مورد اخراج خبرنگاران صدا و سیما از عربستان توضیحاتی ارائه داد.

جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص اخراج خبرنگاران صدا و سیما از عربستان گفت: این دوستان عزیز ما در قالب گروه رسانه‌ای بعثه جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودند و در حال انجام وظیفه معمولی و عادی بودند که این اتفاق برایشان افتاد و بازداشت شدند و به بازداشتگاه منتقل شدند.

وی افزود: آن‌ها در حال ضبط یک تلاوت قرآن کریم در مسجد نبی بودند ما هم از علت بازداشت این عزیزان و بازگرداندن آن‌ها به کشور بی اطلاع هستیم.

جبلی گفت: من وظیفه خودم می‌دانم که از همه مراجع رسمی کشور وزارت امور خارجه، نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، سفیر کشور در عربستان، سازمان حج و زیارت و همه دستگاه‌ها و مسئولینی که در طول حدود این یک هفته‌ای که عزیزان ما درگیر بودند، پیگیری کردند برای حل مشکل تشکر و قدردانی کنم. طبیعتا مراحل قانونی پیگیری این موضوع انجام خواهد شد من به همکاران عزیزعرض کردم که شما به خاطر وظیفه شناسی تان و انجام تکلیف حرفه‌ای که برعهده تان بود و بصیرتی که دارید و به خاطر توفیقی که خداوند قسمت شما کرد برای زیارت قبر پیامبر اسلام و ائمه بقیع به شما افتخار می‌کنیم امیدواریم که توفیق انجام فریضه حج برای عزیزان در سال‌های آینده فراهم شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: