بازگشایی کاروانسرای شاه‌عباسی پس از ۴ سال

میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از بازگشایی کاروانسرای شاه‌عباسی پس از گذشت ۴ سال خبر داد.

کد خبر: ۱۶۶۲۰۷
۱۷:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از بازگشایی کاروانسرای شاه‌عباسی پس از ۴ سال برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و خوراک استان‌ها از ۷ تا ۲۷ خرداد خبر داد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، رحیم خاکی گفت: در کاروانسرای شاه‌عباسی برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی و خوراک با هماهنگی صندوق حفظ و احیای اماکن و بنا‌های تاریخی تا ۲۷ خرداد به روی علاقه‌مندان و گردشگران گشوده شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه کاروانسرای شاه‌عباسی ظرفیتی بسیار ارزشمند در مرکز کرج برای برپایی رویداد‌های فرهنگی، هنری و صنایع دستی است که می‌تواند علاوه بر تأثیر مثبت بر گردشگری این شهر به مکانی تفریحی برای شهروندان و گردشگران تبدیل شود.

مدیر شرکت پارس، به عنوان برگزار کننده نمایشگاه صنایع دستی و سوغات با اشاره به حضور بیش از ۶۰ غرفه در این نمایشگاه، اظهار کرد: بیش از ۳۵ غرفه صنایع دستی و ۲۵ غرفه سوغات و خوراک استان‌ها هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در این نمایشگاه برپاست.

حسین رحیمی افزود: هنرمندان صنایع در رشته‌های مختلف صنایع چوبی، گلیم، چرم، نمد، سفال و سرامیک، حصیر، شیشه‌گری و… در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته برگزار کننده این نمایشگاه غرفه‌های سوغات و خوراک استان‌ها از کرمانشاه، اصفهان، گیلان، مازندران، قم، کاشان و… در نمایشگاه حضور دارند و سیاه چادر ایل بختیاری نیز به عرضه انواع نان، آش و محصولات محلی می‌پردازد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: