رافا در تمام لحظات جنگید، اما زورف برد

نادال: اگر آخرین مسابقه‌ام در پاریس بود، از آن لذت بردم

رافائل نادال، اسطوره تنیس جهان و اسپانیا امشب هر چه داشت رو کرد و هر لحظه جنگید تا فرصتی برای پیروزی داشته باشد؛ مثل دوران جوانی‌اش که هیچ حریفی از دست او در امان نبود. ماتادور در زمین محبوب و قلمروی خود در دور اول مسابقات رولان گاروس در پاریس نتیجه را به الکساندر زورف واگذار کرد اما پس از این جدال دیدنی، صحبتی از شکست نبود بلکه آینده «رافا» از همه چیز مهمتر بود.

کد خبر: ۱۶۶۱۶۲
۲۰:۵۰ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رافائل نادال قهرمان ۱۴ دوره گرند اسلم رولان گاروس با قبول شکست برابر الکساندر زورف از دور این مسابقات کنار رفت.

به نقل از تنیس‌فا، زورف مرد چهارم تنیس جهان در مرحله نخست رقابت‌ها حریف پرآوازه اش را در سه ست با نتایج ۶-۳، ۷-۶، ۶-۳ مغلوب کرد و انتقام شکست دو سال قبل را از او گرفت.

زروف بعد از سودرلینگ و جوکوویچ سومین بازیکنی است که موفق شده این ماموریت غیرممکن را انجام دهد.

رافا نادال در جدال با زورف

به رغم شکست سه بر صفر، اسطوره ۳۷ ساله اسپانیایی در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشت و مثل همیشه تا آخرین لحظه با تمام توان جنگید، اما تلاش او امروز برای شکست زورف کافی نبود و نهایتاً بازنده از زمین خارج شد.

شاید این پایان کار نادال در رولان گاروس بود و این را فقط ماتادور می‌داند، اما چیزی که از آن مطمئن هستیم میراث جاودانه او در اینجا با کسب چهارده قهرمانی و تنها چهار شکست تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

به گزارش دیدارنیوز، این دیدار یک طرفه نبود و نادال دو بار در ست‌های دوم و سوم بریک داشت و می‌توانست این دو ست را با برتری تمام کند اما توان همیشگی را مقابل حریف قدرتمندش نداشت.

نادال: اگر آخرین مسابقه‌ام در اینجا بود، از آن لذت بردم

رافائل نادال می‌گوید نمی‌تواند تأیید کند که آیا این آخرین بازی او در رولان گاروس بود یا خیر، اما قدردان محبت و عشقی است که طی این سال‌ها از هواداران دریافت کرده است.

پرافتخارترین بازیکن تاریخ این مسابقات در مصاحبه خود بعد از شکست مقابل زورف گفت: «دشوار است درباره حس و انرژی امروز صحبت کنم. نمی‌دانم آیا این آخرین نمایش من اینجا در مقابل شما بود یا نه. مطمئن نیستم. اما اگر آخرین بود، باید بگویم از آن لذت بردم. تماشاگران طی چند روز اخیر در تمرینات فوق‌العاده بودند. زبانم از بیان احساسی که امروز دارم قاصر است. اینکه بتوانی عشق افراد را نسبت به خودت احساس کنی، آن‌هم در مکانی که بیش از هر جای دیگری آن را دوست داری، بسیار خاص و ویژه است.»

«من از بازی کردن و سفر با خانواده بسیار لذت می‌برم. بدنم از دو ماه گذشته وضعیت بهتری دارد. شاید دو ماه دیگر بگویم که دیگر کافی است. اما در حال حاضر این احساس را ندارم. امیدوارم که بتوانم برای المپیک به این زمین باز گردم. این موضوع به من انگیزه می‌دهد و یک شانس دیگر خواهد بود.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: