هفته بیست و هشتم و اوج حساسیت در فوتبال ایران!

گزارش زنده: نساجی ۰ - ۰ استقلال/ پرسپولیس ۰ - ۰ استقلال خ

استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان دو بازی حساس پیش‌رو دارند؛ صدرنشین در ورزشگاه وطنی قائمشهر بازی می‌کند و سرخ‌ها در آزادی تهران. هفته ۲۸ لیگ برتر با هشت دیدار همزمان از ساعت ۱۹:۴۵ امشب (جمعه) برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۶۵۹۶۵
۱۹:۴۹ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: رسیدیم به سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران و اوج حساسیت در مسابقات!

به گزارش دیدارنیوز، سرخابی‌های پایتخت در سه هفته نهایی هرکاری برای قهرمانی و کسب جام خواهند کرد؛ از حاشیه‌سازی برای هم گرفته تا بیانیه‌نویسی و حتی درست کردن کلیپ از اشتباه‌های داوری به نفع حریف!

استقلال با ۶۰ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس، شانس اول قهرمانی است و امشب در مازندران به مصاف نساجی می‌رود؛ تیمی که خطر سقوط را حس می‌کند و برای بقا می‌جنگد.

در تهران هم پرسپولیس در هوایی که با وزش باد شدید همراه است، میزبان استقلال خوزستان دیگر تیم در خطر سقوط است و باید سه امتیاز را در پایتخت حفظ کند.

در این گزارش، پوشش زنده دیدار‌های استقلال و پرسپولیس را مشاهده می‌کنید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

قبل از شروع‌ بازی‌ها، یک دقیقه سکوت به یاد و احترام شهدای سانحه هوایی ورزقان (بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان) انجام شد.

 

ادامه دارد ..


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
ترکیب استقلال برابر نساجی: سید حسین حسینی، صالح حردانی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب پرسپولیس برابر استقلال خوزستان: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف، عیسی آل‌کثیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: