مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای حادثه تلخ آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ تشییع پیکر شهید موسوی

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر این شهدا روز گذشته (پنجشنبه) در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، زنجان و مشهد به خاک سپرده شد و پیکر همراهان دیگر امروز (جمعه) تشییع و خاکسپاری می‌شود.

کد خبر: ۱۶۵۹۵۱
۰۹:۵۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان روز یکشنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه، در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و متاسفانه تمام سرنشینان این بالگرد در منطقه ورزقان به شهادت رسیدند.

در این سانحه وحشتناک هوایی، رئیس‌جمهور به همراه وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به همراه کادر پرواز جان باختند و ایران و جهان در شوک بزرگی فرو رفتند.

به گزارش دیدارنیوز، در روزهای اخیر، پیکر شهید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای این سانحه هوایی، در شهرهای تبریز، قم و تهران تشییع شد و پس از ادای احترام مقامات کشورهای مختلف به ایشان، روز گذشته پنجشنبه سوم خرداد، پیکر رئیس‌جمهور در حرم امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

تازه‌‍ترین خبرها از مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدا و واکنش‌ها در روز جمعه چهارم خردادماه

ساعت: ۰۹:۴۴/ تشییع پیکر شهید موسوی آغاز شد

آیین تشییع پیکر شهید سیدمهدی موسوی، سرتیم حفاظت رئیس‌جمهوری دقایقی پیش آغاز شد.

به نقل از ایسنا، در این مراسم که در شهرری در حال برگزاری است، جمعیت پرشماری از اقشار مختلف مردم از شهرری و دیگر بخش‌های استان تهران و جمعی از مسئولان و مقامات کشوری و لشکری حضور دارند.

قرار است پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر شهید موسوی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: