سوگواری در خراسان جنوبی در غم از دست دادن رئیس‌‌جمهور

پس از حادثه تلخ و فاجعه‌بار سقوط بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی، مراسم شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در تعدادی از شهر‌های استان خراسان جنوبی برگزار شد.

کد خبر: ۱۶۵۷۷۰
۱۶:۴۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدارنیوز: مراسم شهادت آیت‌لله رئیسی و هیئت همراه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در تعدادی از شهر‌های استان خراسان جنوبی برگزار شد و در برخی از شهر‌ها و روستا‌ها در حال برگزاری است.

صبح امروز پس از اعلام رسمی خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه مردم خراسان جنوبی در تمام شهر‌ها و روستا‌های خراسان جنوبی در مساجد، تکایا و حسینه‌ها گرد هم آمدند و به عزاداری پرداختند.

در مرکز استان نیز مراسم محوری در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مسجد امام حسین (ع) و تعدادی دیگر از مساجد و بقاع متبرکه برگزار شد.

آیت‌الله رئیسی در زیرساخت‌های کشور به صورت جهادی ورود داشت

مدیرعامل آستان مقدس حرم حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) شهر طبس در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی طلبه‌ای به معنای واقعی بود گفت: او در زیرساخت‌های کشور به صورت جدی و جهادی ورود کرد.

حجت الاسلام مهدی احمدی اظهار داشت: از روز گذشته که در رسانه‌ها خبر‌هایی مبنی بر حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد بار‌ها و بار‌ها رسانه‌ها و فضای مجازی را رصد کردم تا اخبار دقیق‌تری را دنبال کنم و به دنبال خبر خوب و سلامتی ایشان بودم.

وی با بیان اینکه صبح امروز که از طریق رسانه‌ها به ویژه شبکه ملی خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان تأیید شد، برایم بسیار سخت و دردآور بود افزود: بنده رئیس جمهور را بار‌ها در حرم حضرت معصومه (س) از نزدیک دیده‌ام. او فردی متواضع، افتاده و طلبه‌ای واقعی بود.

مدیرعامل آستان مقدس حرم حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) شهر طبس گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با کار‌های جهادی که انجام داد نقطه مقابل خواسته‌های جبهه استکبار و جبهه کفر عمل کرد.

احمدی ادامه داد: آیت‌الله شهید رئیسی در زیرساخت‌های کشور جدی و جهادی عمل کرد و همین کار‌های جهادگونه و مخلصانه او سبب شد تا مزد خود را در روز تولد امام رضا «ع» از خداوند بگیرد چرا که بهترین مزد برای صالحان، شهادت در راه خدا است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: