حماسه هشت درصدی و ..

وزیر کشور درباره «حماسه در انتخابات»: راجع به کل انتخابات گفتم!

پس از پیام بحث‌برانگیز احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم که حضور مردم در انتخابات مجلس را یک حماسه عنوان کرده و انتقادهای زیادی از او بابت مشارکت پایین مردم به ویژه در تهران صورت گرفته بود، این وزیر گفته منظور او مشارکت در کل انتخابات بوده و برخی از نگاه او «سعی کردند این جمله را به مرحله دوم انتخابات ربط بدهند.»

کد خبر: ۱۶۵۴۵۷
۱۱:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدارنیوز: وزیر کشور با بیان اینکه مردم در کل انتخابات حماسه آفریدند، گفت: انتخاباتی در بالاترین سطح امینت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: اخیرا برخی تلاش کردند با انتخاب گزینشی از مطلبی، انتخابات را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: در آن مطلب مطرح شده بود که "مردم شریف ایران حماسه آفریدند" و برخی سعی کردند این جمله را به مرحله دوم انتخابات ربط بدهند و راجع به آن اظهارات متفاوتی کردند؛ اما واقعیت این است آنچه مطرح شد راجع به کل انتخابات بود.

وحیدی تأکید کرد: انتخاباتی در بالاترین سطح امینت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.

پیش از این وحیدی در فضای شبکه اجتماعی ایکس به مسئله انتخابات پرداخته بود که با برخی حواشی روبرو شد.

به گزارش دیدارنیوز، پس از مشارکت تنها هشت درصدی مردم تهران در دور دوم انتخابات مجلس، انتقادهای زیادی از طرف منتقدان دولت سیزدهم مطرح شد و گفتن حماسه از طرف وزیر کشور، انتقادهای شدیدی را از او در پی داشت.

مطلب مرتبط:

حماسه هشت درصدی؟

روزنامه رسالت: زنگ خطر مدت‌هاست دارد سروصدا می‌کند

سلیمی: برخی به دنبال تضعیف مجلس دوازدهم هستند

بادامچیان: درصد مشارکت قابل قبول است/ آینده کشور را روشن می‌بینم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: