در استان کردستان اتفاق افتاد

افتتاح دبستان موسسه خیریه نیک گامان جمشید در روستای دربند شهرستان دیواندره

دبستان «موسسه خیریه نیک گامان جمشید» در روستای دربند شهرستان دیواندره استان کردستان افتتاح شد.

کد خبر: ۱۶۵۴۴۴
۱۰:۴۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

 

دیدارنیوز: دبستان «موسسه خیریه نیک گامان جمشید» در روستای دربند شهرستان دیواندره استان کردستان افتتاح شد.

با حضور دکتر اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، خیرین موسسه، مهندس مرادی، مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان و معاونت‌های این اداره کل و همراهی دکتر استاد نوروزی. مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز استان کردستان، فرماندار شهرستان دیواندره، رییس اداره آموزش و پرورش، فرهنگیان، دانش آموزان و اهالی روستا، دبستان موسسه خیریه نیک گامان افتتاح شد.

۹۰ دانش آموز دبستانی در روستا ساکن هستند که ساخت این دبستان به تحصیل‌شان کمک جدی کرده است. در این مراسم؛ که با مهمان نوازی اهالی روستا و شهرستان همراه بود اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه و چهره ماندگار مدرسه سازی کشور در سال ۱۳۹۹، بر لزوم گسترش بیشتر فضای آموزشی در روستا و شهرستان بنار. اعلام نیاز فرهنگیان و اهالی و تایید مسئولان آموزش و پرورش و مسئولان اجرایی استان و شهرستان با کمک خیرین تاکید کرد.

این دبستان به نام «خانواده سادات تهرانی و حبیبی زاده» از خیرین موسسه خیریه نیک گامان نام گرفته است.

عضو کمیسیون بین الملل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور افزود: افتتاح مدارس موسسه خیریه نیک گامان جمشید در کنار فعالیت‌های گسترده‌ی ملی دیگر موسسه خیریه نیک گامان در حوزه‌های بهزیستی، بهداشت و درمان و هلال احمر در سرتاسر کشور به عدد ۱۰۰ نزدیک می‌شود.

 


موسسه خیریه نیک گامان جمشید با پروانه غعالیت کشوری از سازمان بهزیستی کشور در حوزه‌های سلامت، آسایش و آموزش کودکان و نوجوانان کم برخوردار و توانمند سازی زنان سرپرست خانواده به شکل کاملا مردم نهاد با هماهنگی نهاد‌های متولی و نظارت کامل نهاد‌های نظارتی در سرتاسر کشور فعالیت پروژه محور کلان می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: