ایران اکسپو ۲۰۲۴

کنعانی: ایران به توسعه پایدار اقتصادی توجه جدی دارد

ناصر کنعانی، نشست سخنگوی وزارت خارجه درباره ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور بازرگانان از کشور‌های مختلف گفت: ایران در کنار عزم سیاسی برای گسترش ارتباطات به توسعه پایدار اقتصادی و تقویت مناسبات سازنده با کشور‌های مختلف در این حوزه توجه جدی دارد.

کد خبر: ۱۶۴۶۲۵
۱۱:۳۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نشست سخنگوی وزارت خارجه امروز (دوشنبه) در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) برگزار شد.

ناصر کنعانی در این نشست که در سالن خلیج فارس تالار ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، فرا رسیدن روز خلیج فارس را گرامی داشت.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در ابتدای نشست خود فرارسیدن روز معلم را تبریک و یاد شهید مطهری را گرامی داشت.

وی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «اکسپو ۲۰۲۴» با حضور بازرگانان از کشور‌های مختلف در تهران گفت: این نشان می‌دهد که ایران در کنار عزم سیاسی برای گسترش ارتباطات به توسعه پایدار اقتصادی و تقویت مناسبات سازنده با کشور‌های مختلف در این حوزه توجه جدی دارد.

کنعانی با بیان این که کلید برگزاری این نمایشگاه از هفت ماه پیش با همکاری نزدیک وزارت خانه‌های صمت و خارجه و همچنین سازمان توسعه و تجارت زده شد، اظهار کرد: مقامات عالی بیش از ۲۴ کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان این ۲ هزار بازرگان در این نمایشگاه مشارکت کرده‌اند، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی است که بازرگانان و علاقه‌مندان با تولیدات ایران آشنا شوند و قرارداد‌های لازم برای تهیه کالا‌های ایرانی بین تولیدکنندگان ایرانی و بازرگانان شرکت کننده در این نمایشگاه منعقد شود.

ادامه دارد ..

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: