دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه تصمیم به ساخت برنامه پریسکوپ گرفته شد.

کد خبر: ۱۶۴۳۰۸
۱۵:۰۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدارنیوز: با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه تصمیم به ساخت برنامه پریسکوپ گرفته شد.

هدف اصلی برنامه پریسکوپ نگاه به آینده یک حرفه و شغل از دریچه دید یک فرد علاقه‌مند به آن رشته است.

در پریسکوپ به بیان دغدغه‌های علاقه‌مندان در زمینه‌های مختلف و پاسخ به آن دغدغه‌ها از زبان متخصصان آن را در نظر داریم.

قسمت اول برنامه پریسکوپ را می‌توانید اینجا و آپارات ببینید.

در قسمت اول این برنامه به سراغ رشته پر طرفدار و هنری، مهندسی معماری رفتیم و حافظ فراهانی دانشجوی معماری و دکتر پوران احمدوند استاد دانشگاه، معمار، طراح و مجری پروژه‌های داخلی معماری به گفت‌وگو در مقابل هم نشسته اند که مطالب جذابی راجع به حال و آینده معماری را مطرح کردند که قطعا شنیدن آن‌ها برای تمامی علاقه‌مندان معماری خالی از لطف نیست.

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگیری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

طراحی و ایده پردازی این برنامه را آتوزی استودیو بر عهده داشت؛ کارگردان آن محمدرضا سقازاده و تهیه کنندگان آن هم سعید مسعودی و سهیل محمدیان هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: