بازگشت دوباره گشت ارشاد در دولت رئیسی

آذر منصوری: به مناقشه ویرانگر ‎«حجاب اجباری» خاتمه دهید

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات درباره بحث دوباره درمورد پوشش زنان در حالی که کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری دارد، نوشت: حاکمیت توانا متناسب با تحولات و خواست مردم و نیز برای بهترشدن زندگی شهروندان قانون وضع می‌کند. قانونی که با تحولات و خواست مردم و عرف جامعه تناسب نداشته باشد، خود به خود به مناقشه بین حاکمیت و مردم تبدیل می‌شود. به مناقشه ویرانگر حجاب اجباری خاتمه دهید.

کد خبر: ۱۶۴۲۸۰
۰۹:۳۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدارنیوز: پس از برخوردهای اخیر با زنان ایران به بهانه پوشش و رعایت حجاب، رئیس جبهه اصلاحات خواستار پایان این مناقشه ویرانگر شد.

به گزارش دیدارنیوز، کمتر از دو سال پیش بود که برخوردهای سختگیرانه بر سر حجاب، منجر به فوت ناگهانی و بحث‌برانگیز مهسا امینی، دختر جوان کردستانی در بازداشت گشت ارشاد شد، اما ظاهرا تندروهای حاضر در قدرت، قصد عقب نشینی ندارند و صدای اعتراض مردم در داخل و خارج از کشور را نشنیده‌اند.

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات در این باره نوشت: «حاکمیت توانا متناسب با تحولات و خواست مردم و نیز برای بهترشدن زندگی شهروندان قانون وضع می‌کند. قانونی که با تحولات و خواست مردم و عرف جامعه تناسب نداشته باشد، خود به خود به مناقشه بین حاکمیت و مردم تبدیل می‌شود. به مناقشه ویرانگر حجاب اجباری خاتمه دهید.»

 

مطلب مرتبط:

مسئولیت بپذیرید

منتجب‌نیا: حجاب اجباری به این معنا در اسلام نداریم/ با این حکومت‌داری خدا به داد مردم برسد

تناقض‌ها با مردم چه می‌کند؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: