انتخابات ۱۱ اسفند

میزان مشارکت در سیستان و بلوچستان چقدر بود؟

رضا شریفی، رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان می‌گوید که آمار میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حدود ۴۳ درصد بوده است.

کد خبر: ۱۶۲۰۷۶
۱۱:۲۹ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: آمار میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام و حدود ۴۳ درصد از مردم شیعه و سنی استان در این عرصه سیاسی حضور یافتند.

رضا شریفی امروز شنبه ۱۲ اسفند افزود: از مجموع یک‌میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر واجدان شرایط رأی دادن، ۸۲۰ هزار نفر از مردم در انتخابات شرکت کردند.

وی گفت: ۴۳ درصد از مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر خلاف تمام تبلیغاتی که دشمنان انجام داده بودند تا مانع از حضور مردم در انتخابات شوند، اما مردم این استان با حضور پرشور خود در این عرصه مهم سیاسی بار دیگر نشان دادند که هیچ‌گاه تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نمی‌گیرند.

شریفی اظهار کرد: ۱۶۶ هزار و ۸۱۳ نفر از واجدان شرایط رأی در این استان رای اولی‌ها بودند.

وی گفت: یک‌هزار و ۸۶۱ شعبه در سراسر سیستان و بلوچستان آرای مردم را اخذ کردند که از این تعداد ۹۶۰ شعبه اخذ رای سیار بود تا مردم بتوانند به راحتی در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری مشارکت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ۲ میلیون و ۱۹۳ تعرفه برای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: