گفت‌وگوی اختصاصی کامبیز مهدی‌زاده با برنامه رکن سه دیدارنیوز

داماد حسن روحانی: اعضای شورای نگهبان را به خاطر امضای برجام محاکمه کنید، اگر توافق بدی بود

کامبیز مهدی‌زاد، فعال سیاسی و داماد حسن روحانی رییس جمهور سابق ایران مهمان برنامه رکن سه دیدارنیوز بود و به پرسش‌های ما پاسخ گفت.

کد خبر: ۱۶۱۸۰۴
۱۹:۴۳ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: کامبیز مهدی‌زاده، فعال سیاسی و داماد حسن روحانی رئیس جمهور سایق ایران از جمله چهره‌های جوانی است که در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است و همواره پیرامون او حرف و سخن زیاد است. او مهمان برنامه رکن سه به تهیه کنندگی و با اجرای من اسفندیار عبداللهی بود.

ویدیوی گفت‌وگو با مهدی‌زاده را اینجا، در یوتیوب و دیگر حساب‌های دیدار در شبکه‌های اجتماعی ببینید و بشنوید

 

بعد از استقرار دولت سیزدهم، مهدی‌زاده به مثابه یک کنش‌گر و فعال سیاسی مواظب همه اقدامات و رفتار‌های دولتمردان مستقر بود و هر جا خواستند کاستی یا کمبودی را متوجه دولت حسن روحانی کنند، با واکنش‌هایی مهدی زاده مواجه می‌شدند. البته رقبا هم بیکار ننشسته و این بگو مگوی بین دو سوی ماجرا، رواج داشته و دارد.

حسن روحانی کاندیدای خبرگان رهبری شد، همزمان کامبیز مهدی زاده هم برای مجلس دوازدهم پیش ثبت نام و نهایتا ثبت نام کرد. در بازه زمانی ثبت نام تا اعلام پایانی نتایج از سوی شورای نگهبان، صدا و سیما و دیگر رسانه‌های نزدیک به جناح رقیب حسن روحانی، در برنامه‌های خود کار را از نقد فراتر بردند و گاه کار به توهین و بروز رفتار‌هایی می‌رسید که شائبه بی طرف نبودن این رسانه‌ها قوت می‌گرفت.

گرچه این رفتار‌ها و گفاتار‌ها بی جواب نمی‌ماند، اما نهایتا این دو یعنی روحانی و مهدی زاده، از صحنه رقابت باز ماندند و گاه گداری شاهدیم به انحا مختلف نظرات خود در موضوعات مختلف، از جمله جایگاه نهاد شورای نگهبان را بیان می‌کنند. روحانی و مهدی زاده اما، هنوز معتقدند که انتخابات مهم است و صندوق رای تنها مسیر امن و بی ضرر برای تحول و تغییر و توسعه در کشور است.

عکس: آرش راهبر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: