از بازار سهام چه خبر؟

رشد جزیی بورس

در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه ۱ اسفند) شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جزیی به ۲ میلیون و ۷۱ هزار واحد رسید.

کد خبر: ۱۶۱۶۳۸
۱۳:۲۵ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

دیدارنیوز: شاخص کل بازار سرمایه اولین روز اسفند ماه را اگر چه با تقاضای نسبتا خوبی آغاز کرد، اما با شدت گرفتن عرضه‌ها در نهایت کم جان و بی رمق به پایان رساند.

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را با تقریبا بدون نوسان به پایان رساند. این در حالی است که در طی هفته‌های گذشته بازار سرمایه حمایت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی را از دست داد و به نظر می‌رسد برای رشد قابل توجه خود باید ابتدا بتواند از سد این مقاومت عبور کند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جزیی به ۲ میلیون و ۷۱ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز ریزشی جزئی به ارتفاع ۷۲۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «کگل»، «اخابر» و «ونیکی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «انتخاب» و «غصینو» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «سصفها»، «داتام» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بیوتیک»، «آردینه» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۵۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۰۳ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: