توضیح سخنگوی دولت درباره دارایی‌های ارزی متعلق به بابک زنجانی

دارایی‌های «زنجانی» کجا مصرف می‌شود؟

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم درباره اینکه دارایی‌های «بابک زنجانی» کجا مصرف می‌شود، گفت: دارایی‌های ارزی متعلق به بابک زنجانی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته تا مثل سایر دارایی‌ها وارد خزانه کشور و تحت مدیریت خزانه مصرف شود.

کد خبر: ۱۶۱۶۳۳
۱۲:۳۷ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

دیدارنیوز: سخنگوی دولت گفت: دارایی‌های ارزی متعلق به بابک زنجانی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته تا مثل سایر دارایی‌ها وارد خزانه کشور و تحت مدیریت خزانه مصرف شود.

علی بهادری جهرمی در ابتدای نشست خبری با خبرنگاران در نمایشگاه رسانه‌های ایران با تبریک روز جوان، گفت: شورای عالی جوانان که اخیرا با تدبیر رئیس‌جمهوری به شورای عالی جوانان و نوجوانان تغییر یافت، این هفته به ریاست رئیس‌جمهوری تشکیل می‌شود تا بسته‌های حمایتی از ازدواج و اشتغال جوانان و حضور آنان در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مصوباتی خواهد داشت.

مطلب مرتبط:

خبر اختصاصی/ بدهی وصول شده بابک زنجانی حدود دو میلیارد دلار است/ پول‌ها در اختیار بانک مرکزی است

دبیر هیئت دولت یادآور شد: امروز هم جلسه توسعه سیستان و بلوچستان به ریاست معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود.

دارایی‌های زنجانی وارد خزانه کشور می‌شود

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به کشور، اظهار کرد: از تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه در این زمینه قدردانی می‌کنیم. دارایی‌های ارزی متعلق به بابک زنجانی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته تا مثل سایر دارایی‌ها وارد خزانه کشور و تحت مدیریت خزانه مصرف شود.

مطلب مرتبط:

پاسخ همتی به سخنگوی دولت؛ دلار ٣۲ هزار تومان افزایش یافت! کمه؟

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: