به مناسبت گرامیداشت روز جانباز مطرح شد

حسن نصرالله: ۱۳۰ روز است که شاهد توحش و کشتار هستیم

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت:۱۳۰ روز است که در حق کودک و بزرگ و زن و مرد و همه چیز شاهد توحش و کشتار هستیم. ۱۳۰ روز است که شاهد مقاومت حماسی بی‌سابقه در تاریخ هستیم که اهل غزه آن را رقم زده‌اند.

کد خبر: ۱۶۱۳۵۲
۱۷:۵۶ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

دیدارنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی خود را به مناسبت روز جانباز آغاز کرد و طی آن به تحولات منطقه از جمله نوار غزه پرداخت.

سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت روز جانباز آغاز شد.

نصرالله، دبیر کل حزب‌الله در ابتدای سخنرانی خود به مناسبت روز جانباز که به دلیل تحولات منطقه و جنگ غزه متفاوت‌تر از سخنرانی‌های سال‌های گذشته وی در چنین روزی است، اعلام کرد: ما امروز روز جانباز یا روز جانبازان مقاومت را که گروه بزرگوار و گرانقدر ایثارگران هستند گرامی می‌داریم. اما مناسبت دوم امروز مربوط به اسرای مقاومت است که روز‌های طولانی را در زندان‌ها گذراندند و این روز را گرامی می‌داریم.

حسن نصرالله افزود: امروز همه اسرای ما به لطف خداوند و به برکت فداکاری‌های مقاومت آزاد شدند. ما روز پاسدار و این عید را به برادرانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تبریک می‌گوییم که از ابتدا حامی قدرتمند همه جنبش‌های مقاومت بودند. این که امروز محور مقاومت در موضع قدرت قرار دارد به برکت همین انقلاب اسلامی است که در چنین روز‌هایی (۴۵ سال قبل) پیروز شد.

دبیر کل حزب الله با بیان اینکه مسئولیت ما حفظ دستاور‌هایی است که شهدا و جانبازان رقم زده‌اند، گفت که منطقه درگیر تحولات فلسطین اشغالی و به ویژه غزه است.

دبیر کل حزب‌الله تصریح کرد: این فداکاری‌هایی که مردم ما رقم زده‌اند و خون‌هایی که فدا شده، دستاورد‌های حقیقی زیادی محقق کرده است و مسئولیت ما محافظت از این دستاوردهاست. جانبازان و اسرا اولین کسانی هستند که از این دستاورد‌ها محافظت می‌کنند؛ زیرا آن‌ها در تحقق این دستاورد‌ها مشارکت دارند و مقاومت بخشی از وجود آن‌ها شده است.

وی در ادامه به تحولات غزه اشاره کرده و گفت: ۱۳۰ روز از مقاومت اسطوره‌ای رزمندگان مقاومت در غزه و قهرمانی‌های آن‌ها که به حد معجزه رسیده است و صبری که در تاریخ نظیر ندارد، می‌گذرد.

وی ادامه داد: ۱۳۰ روز است که در حق کودک و بزرگ و زن و مرد و همه چیز شاهد توحش و کشتار هستیم. ۱۳۰ روز است که شاهد مقاومت حماسی بی‌سابقه در تاریخ هستیم که اهل غزه آن را رقم زده‌اند. ۱۳۰ روز است که شاهد شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها هستیم لذا خواستند این شکست را با حملات وحشیانه پاسخ دهند.

ادامه دارد ..

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: