خبرنگار دیدارنیوز در کرمان گزارش می‌دهد:

بیشتر شهدا کودکان و زنان بودند/ گیت بازرسی فقط در ورودی گلزار شهدا بود/ به گروه خونی اُ منفی نیاز داریم

عباس شجاعی خبرنگار دیدارنیوز و یکی از شاهدان حادثه کرمان می‌گوید: بیشترین شهدای این حادثه زنان و کودکان بودند. همچنین مجروحان به گروه خونی o منفی نیاز دارند.

کد خبر: ۱۶۰۷۰۲
۱۹:۵۰ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

دیدارنیوز_ گروه اجتماعی: عباس شجاعی یکی از شاهدان حادثه کرمان در گفت و گویی کوتاه با دیدارنیوز با بیان اینکه حادثه بسیار دلخراش بود، می‌گوید: یک لحظه صدای انفجار مهیبی شنیده شد، گویا مواد منفجره در سطل اشغال گذاشته شده بود و از راه دور آن را منفجر کردند.

خبرنگار دیدار در کرمان ادامه می‌دهد: بمب دوم در نزدیک پادگان نظامی و سمت دریا قلی بیگ منفجر شد درست از محلی که مردم از راه فرعی وارد گلزار شهدا می‌شدند.

او با اشاره به ابعاد تلخ و ناگوار حادثه می‌افزاید: پس از شنیدن صدای انفجار دوم وقتی خود را به محل حادثه رساندیم همه جا پر از جنازه زنان و کودکان بود.

شجاعی می‌گوید: در همان دقایق اول نیرو‌های امدادی به محل رسیدند و مردم را از صحنه خارج کردند و مجروحان را به بیمارستان‌ها منتقل کردند.

این شاهد عینی درباره وضعیت کنونی شهر می‌افزاید: فعلا گلزار شهدا به طور کامل تخلیه و بسته شده و بیمارستان‌ها پر از مجروح است و مجروحان به گروه خونی o منفی نیاز دارند.

او ادامه می‌دهد: پس از انفجار مردم خیلی ترسیده بودند و به سمت جنگل اطراف گلزار رفتند و جو منطقه بسیار رعب انگیز و ترسناک بود.

شجاعی در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ها حاکی از آن است که عملیات انتحاری اتفاق افتاده، می‌گوید: نه عملیات انتحاری در کار نبود، اما شب گذشته یکی از افراد سپاه می‌گفت که ۶ عامل انتحاری دستگیر شدند، ولی نمی‌دانم این حرف درست است یا خیر.

خبرنگار دیدار در کرمان تاکید می‌کند: متاسفانه فقط در ورودی گلزار افراد را می‌گشتند و قبل از ورودی آنجایی که موکب بود و مردم همه آنجا بودند انفجار‌ها انجام شد، برای همین تعداد کشته‌ها زیاد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: