اسرائیل همچنان در حال کشتار است

حملات هوایی و پیشروی تانک‌ها به عمق غزه

در حالی که جنگ خونین اسرائیل و حماس در غزه ادامه دارد، حملات ارتش نتانیاهو به چندین منطقه این باریکه از سر گرفته شد و تانک‌های ارتش پس از روز‌ها بمباران بی‌امان و فرار ده‌ها هزار خانواده فلسطینی، در عمق نوار غزه پیشروی کرده‌اند.

کد خبر: ۱۶۰۴۳۱
۱۱:۵۷ - ۰۸ دی ۱۴۰۲

دیدارنیوز: در آخرین تحولات جنگ غزه، بامداد جمعه هشتم دی‌ماه، حملات اسرائیل به چندین منطقه این باریکه از سر گرفته شد و تانک‌های ارتش پس از روز‌ها بمباران بی‌امان و فرار ده‌ها هزار خانواده فلسطینی، در عمق نوار غزه پیشروی کردند.

به نقل از العربیه، نیرو‌های اسرائیلی حملات هوایی خود را از شامگاه پنجشنبه تا بامداد جمعه در مناطق مختلف نوار غزه به ویژه در رفح جنوب این باریکه تشدید کردند، جایی که فلسطینی‌ها برای جستجوی بازماندگان خود به سمت انبوه آوار ناشی از بمباران‌ها هجوم بردند.

در تحولات سیاسی، انتظار می‌رود که هیئتی از حماس برای گفتگو درباره آتش‌بس وارد قاهره شود تا در مورد طرح سه‌مرحله‌ای مصر گفتگو کند.

این طرح شامل آتش‌بس قابل تمدید و آزادی تدریجی ده‌ها زندانی است که در بازداشت اسرائیل به سر می‌برند. حماس هم در مقابل گروگان‌ها را آزاد خواهد کرد.

این در حالی است که طبق آخرین آمارها، تعداد قربانیان بمباران خشونت آمیز و تهاجم زمینی اسرائیل به ۲۱۳۲۰ کشته افزایش یافته که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند. ده‌ها هزار خانواده فلسطینی نیز که قبلاً آواره شده بودند مجبور به فرار دوباره در موج جدیدی از مهاجرت جمعی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: