توضیح پلیس درباره خودرو‌های لوکس ملی‌پوشان؛ «عامل تفاخر است»

کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور درباره تکلیف شماره‌گذاری خودرو‌های لوکس فوتبالیست‌های تیم ملی گفت: تا مصوبه صریح دولت را نبینیم اجازه شماره‌گذاری به این‌ها نمی‌دهیم. هرچند که ما مانع داریم از این جهت که خودرو‌های لوکس که عامل تفاخر است وارد کشور نشود و در این حوزه فرمان داریم که باید مدنظر باشد.

کد خبر: ۱۵۹۵۹۲
۱۰:۴۵ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رئیس پلیس راهور با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ یک از خودرو‌های فوتبالیست‌های تیم ملی شماره گذاری نشده است، گفت: خودرو‌های خیلی لوکس را پلاک نمی‌کنیم، اما باید عین مصوبه دولت را روئیت کرده و سپس کسب تکلیف کنیم که آیا این‌ها قابل شماره‌گذاری است یا خیر؟

سردار سید کمال هادیانفر درخصوص شماره‌گذاری خودروی فوتبالیست‌های تیم ملی، اظهار کرد: تا مصوبه صریح دولت را نبینیم اجازه شماره‌گذاری به این‌ها نمی‌دهیم.

وی افزود: هرچند که ما مانع داریم از این جهت که خودرو‌های لوکس که عامل تفاخر است وارد کشور نشود و در این حوزه فرمان داریم که باید مدنظر باشد.

او با تاکید بر اینکه خودرو‌های آمریکایی را پلاک نمی‌کنیم، تصریح کرد: خودرو‌های خیلی لوکس را پلاک نمی‌کنیم اما، باید عین مصوبه دولت را رویت کرده و سپس کسب تکلیف کنیم که آیا این‌ها قابل شماره‌گذاری است یا خیر؟

رئیس پلیس راهور تاکید کرد: برخی خودرو‌ها هم مشکلات گمرکی دارند که آن‌ها برطرف نشده است، ولی به طور کلی هیچ خودرویی در این زمینه پلاک نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: