داماد روحانی خطاب به امام‌جمعه کرج؛ «رئیسی» به قول‌هایش عمل نکرده

پس از اظهارات اخیر امام جمعه کرج درباره اینکه «مردم فرق بین عملکرد دولت خسته وابسته و دل‌بسته به غرب و دولتی که شب مسکو است و روز کرج و فردا جای دیگر»، کامبیز مهدی‌زاده داماد حسن روحانی خطاب به او نوشت: «رئیسی اگر مارکوپولو هم شود و هر روز به یک شهر و یک کشور سفر کند، این‌ها باید در سفره مردم احساس شود وگرنه سفر به مسکو و چین برای مردم نان و آب نمی‌شود. هنوز ایشان به قول‌هایی که به مردم داده عمل نکرده و زمانی هم نمانده.»

کد خبر: ۱۵۹۵۳۷
۱۰:۵۶ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: داماد حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران به اظهارات امام جمعه کرج و حمله او به دولت قبلی در حمایت از دولت سیزدهم واکنش نشان داد.

کامبیز مهدی‌زاده خطاب به امام جمعه کرج نوشت: «آقای همدانی، امام جمعه کرج، آقای رئیسی اگر مارکوپولو هم شود و هر روز به یک شهر و یک کشور سفر کند، این‌ها باید در سفره مردم احساس شود وگرنه سفر به مسکو و چین برای مردم نان و آب نمی‌شود. هنوز ایشان به قول‌هایی که به مردم داده عمل نکرده و زمانی هم نمانده.»

به گزارش دیدارنیوز، حسینی همدانی، امام جمعه کرج روز گذشته گفته بود: «مردم فرق بین عملکرد دولت خسته وابسته و دل‌بسته به غرب و دولتی که شب مسکو است و روز کرج و فردا جای دیگری را خوب می‌فهمند.»

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: