عدم پاسخگویی میراث فرهنگی خوزستان به افکارعمومی

چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر کشف تونلی در زیر ساختمان را‌ه‌آهن اهواز متعلق به جنگ جهانی دوم منتشر شد اما همچنان اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در این خصوص حاضر به توضیح و پاسخگویی نیست.

کد خبر: ۱۵۹۱۹۹
۱۹:۴۶ - ۰۹ آذر ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی خوزستان خبری مبنی بر کشف یک تونل مربوط به جنگ جهانی دوم در زیر محوطه راه‌آهن اهواز منتشر شد.
در همین رابطه خبرنگار فارس پیگیر صحت و سقم این ادعا از مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان بود که در نهایت وی حاضر به پاسخگویی نشد.
مدیر روابط عمومی میراث هم علی رغم وعده‌ای که برای پاسخگویی در این خصوص داد بعد از چند روز همچنان هیچ توضیح و پاسخی ارائه نداد.
عدم پاسخگویی برخی  مدیران خوزستان در کنار عدم انتقادپذیری آنها به عنوان آفت بزرگ حوزه رسانه مشکلات بسیاری برای مردم پدید آورده است و بازار داغ شایعات را رونق بخشیده است.
پیش از این مدیرکل بازرس استان خوزستان گفته بود چنانچه دستگاهی پاسخگو نباشد در ماده 25 قانون ارتقاء سلامت اداری مسوول هستیم که عدم پاسخگویی به مردم را تخلف محسوب کرده و رسیدگی و نظارت به این موضوع به عهده سازمان بازرسی است.
درحالی که انتظار می‌رفت یک مدیر توانمند، متصدی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان شود، انتخاب ارسطو زاده به این سمت با انتقادات فراوانی همراه شد؛ او در دولت روحانی مدیرکل میراث بوشهر بود که عملکرد او در ارزیابی رسمی وزارت به عنوان یکی از ضعیف‌ترین استان‌ها ثبت شده بود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: