مدیرکل برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی خبر داد؛

مشارکت ۹ هزار خوزستانی در «طرح آموزش های هنری رایگان »

شوشتر_مدیرکل برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مشارکت ۹ هزار خوزستانی در طرح آموزش های هنری رایگان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۹۱۴۴
۰۳:۵۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: به گزارش خبرنگار ما، محمد حسین اسماعیلی عصر امروز سه شنبه درآیین تقدیر از فعالان آموزش رایگان هنر در خانه مقدم شهرستان شوشتر اظهار کرد: از مهم ترین برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عدالت فرهنگی و محرومیت زدایی است که یکی از مهم ترین این برنامه ها طرح ملی آموزش هنری رایگان برای همه است.

وی با بیان اینکه طرح فرهنگی، هنری و آموزشی از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز شد، افزود: بیش از ۷۲ هزار نفر و در ۱۰۰ رشته ی فرهنگی هنری در ۳۱۶ نقطه ی شهری، روستایی و عشایری کشور در این طرح شرکت داشتند.

اسماعیلی بیان کرد: خوزستان استان برتر و فعال در طرح آموزش های هنری که بر این اساس بیش از ۹ هزار خوزستانی در طرح نامبرده شده مشارکت داشتند و بیشترین مشارکت از استان خوزستان به شهرستان شوشتر بود.

مدیرکل برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: طرح های آموزشی هنر رایگان در مرحله مقدماتی برگزار شد و طرح تکمیلی بزودی برگزار می شود که طبق تفاهم نامه ای که بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بنیاد برکت منعقد شده به افرادی که در این دوره ها شرکت کردند تسهیلات ارزان قیمتی برای راه اندازی کسب و کار و یا مشاغل خانگی ایجاد می شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: