نمایشگاهی با آثار بیش از ۱۰۰ هنرمند در نیاوران

فرهنگسرای نیاوران در روز‌های ۲۵ آبان تا ۴ آذر ۱۴۰۲، میزبان آثار بیش از ۱۰۰ هنرمند تجسمی پیشکسوت خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۸۵۴۵
۱۸:۰۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲

دیدارنیوز: آثار بیش از ۱۰۰ هنرمند تجسمی پیشکسوت در یکی از مهمترین رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می‌شود.

به نقل از رسانه موسسه هنرمندان پیشکسوت، دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت از تاریخ ۲۵ آبان تا ۴ آذر از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت و با همکاری فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت و درجه یک کشور بیش از ۲۵۰ اثر در حوزه هنر‌های تجسمی، هنر‌های سنتی و صنایع دستی را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

همچنین در این نمایشگاه آثار دیده نشده زنده‌یادان مهرزمان فخارمنفرد، جمشید سماواتیان، کامبیز درم‌بخش، هژبر ابراهیمی، مهین افشان‌پور، اسماعیل نظری و لئون کوهن به نمایش گذاشته می‌شود.

اولین دوره نمایشگاه هنر‌های تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت در سال ۹۸ برگزار شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

سیدعباس عظیمی (مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت) درباره این نمایشگاه گفت: شاخص‌ترین هنرمندان پیشکسوت کشور گردهم آمدند تا یکی از بزرگترین و مهمترین رویداد‌های هنری کشور را رقم بزنند. هرکدام از این هنرمندان، وزنه‌ای مهم برای فرهنگ و هنر کشور هستند که اکثرشان تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی شرکت نکرده‌اند، اما از آنجا که موسسه را خانه دوم خود می‌دانند، با اشتیاق در این نمایشگاه به صورت گروهی شرکت و آثار ارزشمند خود را به نمایش در آورده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد که بخشی از در آمد حاصل از فروش آثار برای امور خیریه و صرف کمک به کودکان بی‌سرپرست زلزله خوی خواهد شد.

مراسم افتتاح این نمایشگاه چهارشنبه ۲۴ آبان با حضور هنرمندان پیشکسوت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از ۲۵ آبان لغایت ۴ آذر از ساعت ۱۰ تا ۲۰ می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: