در خاورمیانه چه خبر است

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ درگیری‌ در شمال غزه

در سی‌وهفتمین روز جنگ ویرانگر میان گروه حماس و اسرائیل تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها از دو طرف همچنان رو به افزایش است و بمباران غزه توسط ارتش نتانیاهو ادامه دارد.

کد خبر: ۱۵۸۳۷۶
۰۸:۱۰ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس بین الملل: جنگ خونین حماس و اسرائیل در غزه وارد سی‌وهفتمین روز خود شد.

جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

در ادامه خبر‌های جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید.

ساعت: ۰۷:۵۵/ درگیری‌ در شمال غزه

به نقل از ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که درگیری‌های شدیدی بین مقاومت فلسطین و نیرو‌های اشغالگر در شمال بیت حانون، منطقه ابرج العوده، در شمال جبالیا و در بیت لاهیا در شمال نوار غزه در حال وقوع است.

این خبرنگار به درگیری همزمان در چندین منطقه در شهر غزه از جمله محله‌های النصر و شیخ رضوان و اطراف اردوگاه الشاطی (شمال غربی) اشاره کرد.

ساعد السویرکی خبرنگار روسیا الیوم نیز گفت: ارتش اسرائیل در بحبوحه درگیری‌های بسیار شدید با مبارزان گروه‌های فلسطینی در خیابان سرباز گمنام در مرکز غزه، به آسمان غزه بمب‌های نوری شلیک کرد.

به گفته این منابع، درگیری‌ها در اطراف چهارراه اتصالات، خیابان الشهداء، نزدیک برج الوحده در خیابان النصر و در مجاورت بیمارستان الشفاء ادامه دارد.

رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش دادند که نیرو‌های صهیونیست در حال انجام حملات توپخانه‌ای سنگین و شلیک بمب‌های سبک در اطراف برج‌های العوده و مدرسه الشقیری در شمال نوار غزه هستند.

شاهدان عینی از غزه گفتند که درگیری‌ها بین گروه‌های فلسطینی و نیرو‌های اشغالگر در اطراف برج‌های العوده در شمال بیت حانون و در منطقه العطاطره در شمال نوار غزه همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: