میزبانی مسابقات تنیس کشور به اهواز واگذار شد

رییس هیات تنیس خوزستان گفت: با تصمیم فدراسیون، رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۵۸۲۵۹
۱۳:۱۰ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

محمدرضا جمهیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این رقابت‌ها از روز سی‌ام آبان ماه در زمین‌های مجموعه ورزشی نفت اهواز آغاز شده و تا روز نهم آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی به حضور ورزشکارانی از تمام استان‌های کشور در این رقابت‌ها اشاره و پیش بینی کرد: بیش از یک‌صد ورزشکار در این مسابقات با یکدیگر به رقابت بپردازند.

جمهیری ادامه داد: برای برگزاری مسابقات در بالاترین سطح ممکن تلاش می‌شود و امید است ورزشکاران خوزستانی بهترین عملکرد را داشته باشند.

رییس هیات تنیس خوزستان با اشاره به اینکه این استان آغازگر ورزش تنیس در کشور بوده تصریح کرد: بیماری کرونا سبب تنزل این رشته در سطح استان شد.

وی اضافه کرد: چندی پیش ورزشکاران استان در مسابقات زیر ۱۴ سال، عنوان سوم کشور را به خود اختصاص دادند که کسب این مقام در چند سال اخیر بی‌سابقه بود.

جمهیری اظهار کرد: هم ‌اکنون در حال آماده‌سازی تیم استان برای حضور در مسابقات جام حذفی امسال هستیم و قطعا حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: