نمایش افتضاح سرجیو پرز در خانه

گرندپری مکزیک؛ فرستپن حرف اول را می‌زند!

در گرندپری پراتفاق مکزیک، مکس فرستپن راننده هلندی تیم ردبول و قهرمان زودهنگام این فصل در شب خرابکاری هم‌تیمی‌اش سرجیو پرز که انگیزه زیادی برای پیروزی در خانه‌اش داشت، بالاتر از رقبا به برتری رسید.

کد خبر: ۱۵۷۸۰۶
۰۹:۲۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: مکس فرستپن هلندی با وجود قهرمانی زودهنگام در این فصل فرمول یک، همچنان تشنه پیروزی است و این را در مکزیک نشان داد.

به گزارش دیدارنیوز، مسابقه جذاب و پرتماشاگر فرمول یک شب گذشته (یکشنبه) در مکزیک برگزار شد و مکزیکی‌ها امید زیادی به درخشش و پیروزی سرجیو پرز، هموطن خود و راننده تیم ردبول اتریش داشتند اما عجله او برای سبقت‌گیری در پیچ اول منجر به برخورد خودروی‌اش با شارل لکلرک راننده تیم فراری شد و پس از آسیب جدی به این خودرو، مسابقه را در میان تعجب همگان در همان دور اول از دست داد.

در این مسابقه مکس فرستپن شانس اول پیروزی بود و یک بار دیگر یک حادثه باعث وقفه‌ای نسبتا طولانی شد؛ خودروی کوین مگنوسن راننده تیم هاس کنترل خود را از دست داد و به شدت به دیوار پیست برخورد که تا رد فلگ (پرچم قرمز) راننده‌ها را به گاراژ بکشاند و باعث توقف در این مسابقه شود.

در ادامه فرستپن بار دیگر با استراتژی خوب تیم ردبول، بالاتر از فراری‌ها در مکان اول قرار گرفت و تا پایان این برتری را حفظ کرد.

پس از فرستپن، لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس دوم شد و لکلرک در فراری در سکوی سوم ایستاد.

به گزارش دیدارنیوز، گرندپری بعدی در برزیل خواهد بود؛ روز یکشنبه ۱۴ آبان ساعت ۲۰:۳۰.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: