خداحافظی اجباری استقلال و پرسپولیس با ورزشگاه محبوب

اسباب کشی از آزادی به تختی!

یکی از بحث‌های مهم این روزهای فوتبال ایران، مسئله میزبانی استقلال و پرسپولیس در جایی غیر از ورزشگاه آزادی است.

کد خبر: ۱۵۷۶۳۳
۱۵:۵۹ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: بر اساس ادعای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ورزشگاه آزادی آماده پذیرایی از بازی‌های لیگ و آسیا با صورت همزمان نیست و به نظر می رسد که فقط بحث زمین چمن ورزشگاه هم نباشد و شرایط بازسازی سکوها و نکات ایمنی هم مطرح است.

از طرفی ورزشگاه تختی در شرق تهران هم آماده نیست و هنوز پروسه بازسازی آن ادامه دارد. زمین این ورزشگاه شرایط مساعدی ندارد و سکوهای استادیوم همانند آزادی نیاز به مرمت دارد. اما در هر صورت تنها چاره باقی مانده برای مسئولین برگزار کننده همین است که دو تیم پرطرفدار تهران از آزادی به تختی نقل مکان کنند.

استقلال و پرسپولیس هم برای اینکه نشان دهند از این تصمیم راضی نیستند طی نامه‌هایی جداگانه‌ از سازمان لیگ درخواست کردند که بازی‌های این دو تیم همچنان در آزادی برگزار شود اما به لحاظ فنی اگر بخواهیم زمین آزادی کمی به روز رسانی و اوورهال شود و شرایط سکوها نیز بهتر شوند باید مدتی با آزادی خداحافظی کنیم.

در عین حال طی جلسات برگزار شده، کاشت چمن جدید ورزشگاه آزادی به تعویق افتاده و دو تیم محبوب و پرطرفدار پایتخت تا پیش از عید می‌توانند در این ورزشگاه بازی کنند.

در مذاکراتی که مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برگزار کردند، قرار بر این است که سرخ‌آبی‌ها فعلا در آزادی از حریفان مهم خود میزبانی کنند و کاشت چمن جدید به تعویق بیفتد.

با توجه به موضع استقلال و پرسپولیس مبنی بر عدم خروج از تهران برای برگزاری دیدارهای خانگی، قرار بر این شده که تا بهمن یا اسفند امسال، بازی‌ها روی چمن آزادی برگزار شود و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز آن زمان برای کاشت جدید اقدام کنند.

با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است ورزشگاه تختی تهران تا آن زمان آماده شود تا سرخ‌آبی‌ها بتوانند از اواسط نیم فصل دوم تا پایان فصل مسابقات خانگی خود را در تختی برگزار کنند و بعد از کاشت و آماده سازی چمن ورزشگاه آزادی از ابتدای فصل آینده دوباره به این ورزشگاه برگردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: