وزیر کشور اعلام کرد

فراجا به‌دنبال قاتل یا قاتلین خانواده مهرجویی

احمد وحیدی، وزیر کشور درباره قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش اظهار داشت: فراجا تمام تلاشش را به کار گرفته تا قاتل یا قاتلین را پیدا کند. هر موضوعی که بخواهد جامعه را دچار ناامنی کند، محکوم است.

کد خبر: ۱۵۷۲۰۱
۱۲:۵۰ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز: وزیر کشور درباره قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش گفت: قتلی که اتفاق افتاد واقعه تلخی بود. فراجا تمام تلاشش را به کار گرفته تا قاتل یا قاتلین را پیدا کند. هر موضوعی که بخواهد جامعه را دچار ناامنی کند، محکوم است.

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه با استانداران، فرمانداران و شهرداران ۱۱ استان کشور در جمع خبرنگاران گفت: بحث انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین وقایع سال جاری خواهد بود و مسئولیت‌های گوناگونی برابر مولفه‌های چهارگانه در دستور کار است.

وزیر کشور اضافه کرد: کار‌ها تا الان به خوبی جلو رفته و هیات‌های اجرایی به طور کامل تشکیل شده است. نظرات دستگاه‌های ۶ گانه و اعتراضات دریافت شد و وارد مرحله جدیدی از انتخابات شدیم.

وی افزود: مرتب جلسات مختلفی برای تبیین و توجیه برگزار می‌شود که این موارد در این جلسه هم مورد بررسی قرار گرفت. جلسه امروز با محوریت افزایش مشارکت است که البته در کنار آن سلامت، امنیت و رقابت سالمی که بین نامزد‌ها شکل خواهد گرفت هم مدنظر است.

وزیر کشور افزود: همه این‌ها باید منجر به افزایش مولفه مشارکت شود که در دستور کار ماست و البته این وظیفه همگانی است.

وحیدی تصریح کرد: ثبت نام نهایی هم به شکل غیرحضوری خواهد بود. از ۲۷ مهر شروع خواهد شد و تا ۳ آبان ادامه دارد. ما از همه کسانی که در پیش ثبت نام تایید شدند، تقاضا می‌کنیم که در ثبت نام نهایی شرکت کنند.

وزیر کشور همچنین درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: این قتلی که اتفاق افتاد واقعه تلخی بود. فراجا تمام تلاشش را به کار گرفته تا قاتل یا قاتلین را پیدا کند. قوه قضاییه هم به شدت پیگیر پرونده است تا به صورت قانونی با محکومین برخورد کند. هر موضوعی که بخواهد جامعه را دچار ناامنی کند، محکوم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: